Jag vill soooova!! *Snark*

Igår var vi på familjerätten och skrev på faderskapsintyg och papper för delad vårdnad! Sen gick vi och handlade på Coop! Tindra var sååå trött efter att ha sovit så dåligt på natten så hon sov som en stock hela tiden och även när vi kom hem sov hon en stund i vagnen! Förvånad

Sen var hon sur nästan hela förmiddagen och ville inte göra något alls... Men sen vände hennes hummör och hon vart glad igen!
Vi hoppade i hoppgungan (Eller ja, stod stilla och snurrade runt mest.. hihi!) och sen busade vi med hennes leksaker och i babygymmet!
Hon börjar verkligen bli bra på att styra armarna och att greppa saker nu! Hon brukar t.o.m hjälpa till och hålla flaskan när hon äter! hihi! Räcka ut tungan

Hon somnade vid 22 som vanligt.. Vaknade vid halv 6 i morse och skrek!! Helt hysteriskt!! Så jag fick springa upp och göra i ordning flaska åt henne... Tydligen räcker inte tutten längre...
Kan hon vara så hungrig? Hon äter ju massor innan läggdags och brukar inte vakna förrän vid 8 tiden i vanliga fall... men nu vaknar hon flera gånger per natt och är hungrig..
Hoppas det går över snart för jag orkar inte ett sk*t om dagarna... Fick ta en powernap idag för att orka... Fast jag har så svårt att sova på dagen....

Men hon vaknade efter att jag bara fått sova 20 min och skrek hysteriskt igen!! Jag fattar inte varför hon blir så hysterisk!! Så har hon aldrig blivit förut..
Ska fråga på BVC om det kan vara något annat än att hon bara är hungrig...

Men efter maten var hon glad igen och vi busade i 2 timmar till hon vart hysterisk igen!! Då fick hon mat igen och vart trött...
Men hon äter lixom bara mellan 90-120 ml per gång... Och typ var annan timma... Varför äter hon inte mer och inte lika ofta?

Nu ligger hon i min säng och sover middag.. Hoppas hon sover fram till 19-20 och sen kan hon vara vaken till 22-23... och sen hoppas jag, för allt i världen, att hon sover bra i natt! Fundersam
Annars kommer jag sparka upp Patrik så får han ta henne!! Jag kommer att dö annars!Skrikandes

Nej nu ska jag "relaxa" lite...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Rasmus äter 90-135 ml varrannan timme + att jag ammar! De har tydligen jätte växtperioder vid 6 veckor och 3 månader.

2008-02-01 @ 11:51:28
URL: http://jerseyko.blogg.se
Postat av: sandra

Runt 2 månader-3 månader har dom tillväxtperiod, så det kan vara något sånt :) lite extra hungrig, lite extra gasig och lite extra gnälligt ibland! det går över :) Isan var enormt tidig med allting och fick ge mer och mer mat hela tiden!

2008-02-03 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0