Käsnligt....

Oj oj vad alla blir gravida... haha! Nästan så man saknar att vara gravid själv.. haha! NEEE! Räcka ut tungan

Minst 3 år ska jag vänta innan nästa kommer! OM det blir någon nästa!! Är ju lite skraj att det ska bli precis som med Tindra...
Även om det är mycket bättre med mig och Tindra nu!


På en skala 1-10: 1 2 ?3? 4 5 6 7 8 9 10 (Första månaden)
På en skala 1-10: 1 2 3 4 5 ?6 7? 8 9 10 ( 3:e månaden )    

På en skala 1-10: 1 2 3 4 5 6 7 8 ?9? 10 (Idag 19 Mar-08)   


Så en klar förbättring är det ju! Jag kan känna kärleken, pirret och allt det där som jag förväntade mig från början men som aldrig kom! men det finns fortfarande stunder så jag inte känner mig som en mamma, när jag känner att jag vill "lämna tillbaka" Tindra.. Men då får jag sånt himla dåligt samvete och kramar henne och får tillbaka kännslan!

Det är en underbar kännsla och det är lite ledsamt att jag har "missat" den här kännslan i nästan 4 månader!! Jag har "missat" att älska Tindra...
Jag får tårar i ögonen när jag tänker på det....
Undrar om hon vet.. Om hon vet att jag inte älskat henne? Han hon känt av min "negatvivitet" eller vad man ska kalla det för, under de här månaderna?
*Dunkar och skakar bort negativa och sorgsna tankar*

Nej nu ska vi tänka glatt!
Vi var ju på Kärnan igår! Sjöng och masserade bebisar! Myspys! hihi! fick lax till lunch! har blivit mycket lax på sista tiden! hehe! kanske är bra för min virriga hjärna! Flört Efter lunch vart det bara jag och Tindra kvar så vi satt och pratade om Landet i Sättraby! Flört Måud är därifrån nästan så hon berättade lite om byn och så! Kul att höra på alla historier! Hon spelar tydligen dragspel på midsommrarna där borta! Måste man ju komma och kolla i sommar sen ju! Räcka ut tungan

Sen gick jag till glasmästeriet och hälsade på pappa som busade massa med Tindra! Han lyfter henne över huvudet jämt! haha! Jag tror jag ska mata henne innan nån gång så hon kräks på honom! haha! Nee.. Taskigt! haha!

Sen var jag och bokade tid hos Sirku (Stavas?).. Hon är "numerolog" och jag fick tid nästa månad! Ev. om nån avbokar kan jag få tid nu den här månaden för jag står på "standby"!
Har ju så många frågor.. Måste skriva ner och sortera ut! haha!

Annars så har det inte hänt så mkt... Snöat och vart solig om vartannat.. Inte så kul..

Parar med pernilla om Dagmammor.. jag vill ju bli dagmamma.. Jag är inte färdigutbildad än, men Pernilla sa att i Uppsala (vet inte om det är så överallt!) så var det enda som behövdes ett "säkert hem"!
Får väl ringa å fråga då!
För då behöver vi "bara" en större lägenhet så är biffen fixad + att jag får vara hemma med Tindra "No mather.." Det vore ju en dröm!!

Men med min tur så lär det ju inte bara vara så lätt... Fundersam
Nej nu måste jag gå och kissa (Kul va?) sen ska jag sova!!
BYE!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Här har du.

http://www.norrteljekommun.se/templates/page____6560.aspx

2008-03-20 @ 00:01:41
URL: http://jerseyko.blogg.se
Postat av: Kim

lax är det bästa som finns! :p

2008-03-26 @ 11:38:27
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0