Tänk om jag hade en liten liten apa.. OMPA LOMPA fallerallera!

Glömde ju förresten att berätta!
Idag har Tindra tagit sig ett steg högre upp! Från att stå på fönsterbrädan i vardagsrummet (Klättrar från soffan!) till att stå på KÖKSBORDET!
Buskråkan klättrar första upp på en köksstol som hon drar ut, sen sätter hon sig på knä på den och reser sig upp till stående.... Sen klättrar hon upp på bordet och sitter där och äter KATTMAT!
Äckligt värre! Jag funderar nu på om man måste skaffa en barngrind att ha ut till hallen så att hon inte kommer ut till köket om vi inte är med! För man orkar/hinner inte springa efter henne varje gång hon går nånstans! Och ibland märker man inte ens att hon är borta...

Det är när det blir tyst som man ska oroa sig! Då har hon hittat på någe bus! haha!
Men vart ska vi ställa kattmatsskålarna nu då? Ska man ta bort stolarna? Vad gör man?


Visst finns det ett ord som "heter" SNOENDE? T.e.x: Om man snor något så säger jag: Inget mer snoende nu!!
Om inte, så har jag just hittat på ett nytt ord! haha!


BYE!

Kommentarer
Postat av: Marie

en riktig liten klätterapa ni har hihi

2008-11-21 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0