Jag vet inte vad jag ska skriva här....

Först var det "Ja vi ska tävla!" sen vart det "Nehej, en annan gång då kanske...." sen vart det "Yes tävling ändå! Jippie!" Sen vart det "Nej nu vart det inget igen... Jag ger upp!"

Idag är det tävlingsdagen och jag sitter hemma... Ja ja... Får väl gå ner och kolla på de andra ekipagen om jag inte följer med mamma på husvisningen... Men jag brukar ju ha lite otur med mig, så om jag följer med så får de inte huset.... Som med de andra hus de inte fått när jag följt med!
Och Nicklas vill så gärna att dom får huset så han får ett "eget" hus!

Just nu känner jag inte för nånting faktiskt....
Allt går åt skogen just nu känns det som!
Telefonen (R.I.P) har lagt av för gott nu t.e.x.... Efter över 2 års trogen tjänst..... Tack lilla telefonen för allt!
Åååh alla fina bilder på Tindra som jag hade på den... *Snyft*

Sparat som utkast för senare uppdatering!

Uppdaterat:
Var med på husvisningen! Huset var fint! Bra planlösning och super mysigt badrum och toalett! :P hehe! DÄR kan jag bo! ;)
Men mamma; Jag vill  INTE dela rum med Tindra! Eller hennes leksaker! Det vill inte hon heller! Eller jo med hennes leksaker, men inte med mig! hih!

Sen åkte vi till morbror min! Han fyller ju år den 25:e!
Han hade BAKAT en tårta! Eller ja, med färdig botten! Gjort kanske det heter då? Men den var god! Det måste han göra om! ;)
Sen åkte vi hem och det var snöstorm ute! Åt middag hemma hos mamma! Spagetti å köttfärssås! *Mums*
Efter det fick vi gå hem i ännu värre snöstorm! Men Tindra hade det skönt i vagnen för jag fällde ner sufletten så hon såg ut genom "fönstret" och var helt skyddad från vinden!
Jag hatar att de inte plogar trottoarerna och gör vallar vid övergångsställena! Vet dom inte hur svårt det är att ta sig över dem med vagn!?!?!?!?!?!?!

Jag tror att TinTin håller på att bli sjukis.... Hon har vart jätt lös i magen idag, har inte velat äta nånting (inte ens tårta och bulle!!) och hon är lite snorig....
Hoppas bara att det är en vanlig förkylning eller nåt då! Annars kommer jag inte klara av att jobba och kommer ringa hem var annan timma för att fråga om hon lever! Om hon kan andas! om hon får i sig tillräckligt med näring och vatten! o.s.v...

Ja ja.. Jag har precis badat och tvättat mig ordentligt och nu ska jag fläta håret och gå å lägga mig! Hatar att sova med blött hår....
Bilder från idag och igår kommer snart!! Natti natt!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vart var huset någonstans då? :)

2008-11-24 @ 00:43:14
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Okej, så bra! Är dom intresserade av huset? :)

2008-11-24 @ 12:36:59
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Marie

snöstorm har vi med i lilla Skåne...

jag HOPPAs det e bra väder på lördag när vi flyttar..

hoppas lilla tindra inte blir allt för förkyld..

jobbigt med förkylning, en anna känner sig som en halvdöd 90-åring då haha



kram

2008-11-24 @ 23:20:52
Postat av: Kim

Jo, men huset behöver ju ej vara intressant efter att man varit där och sett det irl. Kan ju se så mycket bättre ut på bilder ju.

2008-11-25 @ 09:55:40
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: marie

fast Linda kan ju faktiskt inte göra något åt att pelle gick sönder :/ det är sånt som händer.

2008-11-25 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0