Vyssan lull...

Ledig idag! Skönt!

Har precis lagt Tindra.. Eller hon ligger å skriker... Har lagt henne utan välling, för på dagis sen så kommer hon ju inte få någon välling innan de lägger sig, så hon måste vänja sig...
Hade jag inte tänkt på alls om inte mamma sagt något igår!

Tur att jag har min mamma! hihi!

Ska till stallet snart! jag hade ju tänkt hoppa och träna inför tävlingen på söndag, men jag vet inte om det blir någon hoppning idag eller ens tävling på söndag! Det kom ju snö häromdagen och det är jätte hårt i marken, halt och hästarna har inte fått på broddar än...
Vi får se hur ridbanan ser ut idag.... Och jag ska prata med dem på ridskolan och fråga hur de hade tänkt göra med framridningen/hoppningen eftersom det är hårt på deras ridbana ändå även på sommaren! Iof inte när den är nysladdad, men nu går det ju inte att sladda den....

Oj jag tycker synd om Tindra... Hon är så ledsen så... Men hon fick mat innan jag lade henne så hon lär ju inte vara hungrig! + Att hon åt frukost för inte så länge sen!
Uch hon är jätte arg och ledsen.. Ska gå in och sjunga lite för henne.. kanske hjälper....

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0