Duktiga jag!

Skrivet tidigare idag men jag glömde att posta inlägget:

3:e maskinen i nu! Tar det aldrig slut?

Men nu är det iaf bara plocka undan vagnen i hallen och dammsuga där kvar! Skura gör jag nog ikväll eftersom Tindra är vaken nu.. Och ja, ni med barn vet varför man inte skurar när ungarna är uppe och springer! ;)

Nu hoppas jag bara att jag (Och Tindra!!) kan hålla det såhär snyggt nu åtminstone fram till jul! Jag vet inte hur många gånger jag har plockat samma leksak från samma fläck på golvet idag! Så fort jag tar bort något så tar hon fram det igen! Sjukt drygt!

Som tur är så är jag, trots halsont, ovanligt pigg och på ovanligt bra humör idag! Bara ögonen som är trötta idag.. ;) Kanske för att det bara är 3,5 dagar kvar till Julafton och även 3,5 dagar tills jag äntligen får träffa Tobias igen!

Nu har Tindra lagt ut alla sina böcker på rad och springer på dom och vill att jag ska titta och säga "oj oj oj oj oj" när hon går över dom! haha! Hoppas bara hon plockar undan efter sig! ;) Jag är faktiskt lite trött på att alltid  behöva säga till på skarpen till henne för att hon ska göra något! Trotsålder är inte kul!
Speciellt inte när hennes pappa bara ber snällt och så gör hon precis det han säger! Oftast iaf...

Jaha, nu kastar hon böckerna runt sig bara för att jag blev arg på henne för att hon inte vill plocka upp böckerna.. Och jag kan inte skrika för min hals pallar inte det... Ja skrika och skrika, men höja rösten... Förbannade trotsiga tvååring! Ska inte trotsen komma vid 3-4 års åldern? Eller tonåren? haha!

Men jag älskar henne ändå... ;) Skruttungen!

Nu gick hon in på rummet och stängde dörren! haha!

Nu ska hon nog sova tror jag för hon är trött låter det som..

Pusså kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0