The phaaaaaantom of the operaaa!!!!

Idag har det vart en mysdag med Tindra (igen!).
Vi började efter lunch och sovstund att gå ut till dagis lekplats. Det är närmsta stället där de har gungor som Tindra kan gunga på... Där lekte vi en stund innan vi gick vidare mot Coop. På vägen dit stannade vi till vid en annan lekplats där vi träffade på Tomas och Rikard (Patriks småbröder) och de lekte med Tindra en stund och åkte en rutchkana som var lite för högt upp för Tindra så hon landade på rumpan och magen i sanden hela tiden! hihi!

Sen gick vi vidare till Coop (Under stora protester!!) och där handlade vi lite mat och annat gott.
När vi kom hem så busade vi en stund igen innan det var dags för middag. Efter middagen plockade jag fram lite chips och så satt vi i soffan under en filt och mös tillsammans! Hon blir riktigt gosig när man har en skål med chips i famnen! hihi!

Efter det så var det dags för ett bad! Vi badade båda två och hade vattenkrig bl.a. Badade ganska länge, tills vi båda vart som russin! Då var det dags att gå upp. På med badrocken för Tindra och mjukisarna för mig. Busade en liten stund till och sen satt hon i mitt knä framför datorn och kollade på knasiga katter på Youtube! men eftersom bilden är konstig ibland var det inge kul, så jag satte på lite Paul Potts istället och även lite Sarah Brightman!

Jag bara ÄLSKAR låten "The phantom of the opera" med henne! När jag var liten ville jag kunna sjunga som henne! hehe. Hon har en fantastisk röst!
Men vi njöt av de vackra tonerna medan jag satte på Tindra pyjamasen och nattade henne.

Det var en mysig dag i dag!
Jag kände att jag måste passa på att mysa med henne nu när jag inte kommer få se henne på hela helgen....
Här om natten så hade jag riktiga "Tindra cravings" och ville nästan gå och väcka henne och bära henne till min säng och mysa med henne! Bara krama och gosa och njuta av hennes närhet!
Min älskade ÄLSKADE lilla snutta!

Idag har favoritordet varit: Bajs! haha! Hon har sagt det flera gånger idag bara sådär.. Så söt! Annars så är det tom, alltså t.e.x: Hon håller i ett glas vatten och dricker upp allt. Hon ställer det på bordet framför mig och säger 'Tom'! haha!

Bajs bajs bajs! ^^ Gullunge! Hon har vart lite dålig i magen idag så det är väl därför!? Har fått byta 4 bajsblöjor idag. Vanligtvis är det en eller två om dagen! Och så har hon pruttat MASSOR idag oxå!
Men nu sover hon (Nästan!) och i morgon är det dagis för henne och jobb för mig! Sen kommer hennes pappa och hämtar henne på dagis... Nästan så jag blir lite tårögd när jag tänker på det! haha! Men han ska ju få träffa henne lite han med och hon vill ju träffa sin pappa såklart!

Ska skaffa mig en Web cam snart så de kan prata med varandra på kvällarna och han kan få se alla söta saker hon gör när han pratar med henne! ^^

Ne nu ska jag tvätta håret! Blir nog bara över badkarskanten för annars torkar jag väl ut totalt om jag ska ta ett bad till idag! haha!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0