Jag behöver ett jobb!

3:e dagen med huvudvärk! Men idag är det inte alls farligt! Mest bara irriterande...

Det har vart en himlans massa funderande på sista tiden. Vad jag ska göra, ta vägen o.s.v... Jag fick en tid på AMS den 9/10 men det är lite långt dit med tanke på hur länge jag har försökt få tag i min kontakt där på AMS! Jag saknar min förra.. Han var sjukt mycket bättre! Och vi kom så bra överrens! Visserligen har jag ju inte träffat min nya, men ändå... Hittils har hon inte gjort så bra intryck...

Så när jag ska dit sen så ska jag gråta lite! Det är ju det man måste göra för att de ska hjälpa en! Kanske t.o.m gråta hysteriskt.. Hmm....

Sen var det ju den här mässan! Är det någon som vill gå med på den? Man kan ju sällskapa dit och hem iaf! Man kanske inte borde gå hand i hand när man är där inne sen då! ;)
Och någon som vill sitta barnvakt åt Tindra medan jag är där? Eller iaf hämta henne på dagis kl 2....

JAG BEHÖVER ETT JOBB! NU!!!!

Ska be lillebror (Eller någon annan som har skrivare?) att skriva ut min CV i 200 ex så jag kan dela ut där sen! *Nej det kostar så mkt med bläckpatroner* kommer det heta då! haha! Snåla lillebror! ;)

----

Idag är det tydligen jätte kallt ute! Och Tindra som inte har någon overall som passar! Eller? Hennes gamla kan ju inte passa? Hon har ju inga täckbrallor annars hade ju det funkat med det och jackan bara! För SÅ kallt lär det ju inte vara! Kanske får ta dubbla byxor istället då?

Nej nu ska jag försöka städa i Tindras rum lite.. Hon har slitit fram ALLT ur sina lådor!

Btw.. I'm Happii I think!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Rasmus fick på sig regnbyxor och en fleesejacka, då är de ju vindtätt = blir varmt.

2009-09-29 @ 13:44:43
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nicklas färg i skrivaren är slut... och han har ju som sagt inga pengar att köpa ny för så där är det nog kört ;P

2009-09-29 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0