Busigt värre!! ^^

Ja igår hände det inte mycket! Lite städning i köket bara... Ett enda sökt arbete....  Tv och dator nästan hela dagen. Var inte på riktigt humör igår för något alls.... Dessutom var Tindra lite dålig i magen och var tvungen att gå på POTTAN istället för toaletten och bara det gjorde mig trött, att skölja och torka bajsig potta....

Idag har inte dagen hunnit bli så lång än. Men jag blir trött på att gå in på AMS sida och det enda som söks är lärare och socialsekreterare runt om i landet! hur ska jag kunna söka arbeten som inte finns? Visst kan jag söka men chansen att jag får ett jobb som lärare eller soc-tant är = 0....

Tog istället eget initiativ och letade upp några roliga sidor med butiker osv i Norrtälje och skickade iväg ett mail, bara sådär, med en CV... Skrev även ett rätt så roligt mail till Norrtälje Glasmästeri och Norrtälje Bilglas om lärlingsplats/praktik! hihi! Skickade ett sms till lillebror Andreas, att om han chef asgarvar när han sitter vid datorn så är det mitt mail han läser! haha! Nej men SÅ roligt var det nog inte, men jag skrev att jag har glasmästeriandet i blodet! ;) Faktiskt så skulle det vara roligt att bli glasmästare!

Just ja, jag klippte ju mig här om dagen om jag inte sa det förut? Hihihi!

Our clan's blood will not stop forever.
If you wish, I would become a rose.
Our clan's blood is a lifetime lover.
stay,choir of sorrow and pains.

The time has came for us.
long time sleep passed.
The world turns in hand of descendant of the rose.
Our clan's blood will not stop forever.
stay,choir of sorrow and pains.
Our clan's blood is a lifetime lover.
Without you, would be gone Far away...


Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0