Jahopp...

Jag sitter här och är lite ledsen... Ledsen för att jag, ända sedan jag fick höra att någon nära mig inte känner sig uppskattad, har försökt och försökt att få den personen att känna sig uppskattad, glad och älskad. Och allt jag får tillbaka är bajs kastad i ansiktet. Så nu sitter jag här och har beslutat mig för att skita i den personen. Vilket kommer bli lite svårt, eftersom vi är så nära.... Men man kan väl låtsas att folk i rummet inte finns? Eller? Jag blir så sjukt ledsen av allt h*n säger och gör, nedlåtande och elak när jag försöker allt för att vara snäll.... Så ledsen att jag nu sitter och gråter... Förjävligt beteende om jag får säga det själv! Tack så jävla mycket!


Kommentarer
Postat av: Linn

Låter hemskt att göra allt man kan och så är det inte tillräckligt!

2010-11-25 @ 10:38:46
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0