My boys! ♥

Jag önskar att jag hade photoshop.... Jag har nämligen ritat några bilder, några karaktärer som jag börjat rita och skriva om. Och eftersom de är manga inspirerade så måste de ju såklart ha japanska namn! ^^
Låt mig få presentera mina pojkar: [Alla bilder är klickbara!] ♥

Katshi Jiro-san och Hideki Akio-san. Två vänner som förts samman genom
ödet och som ingen kan dela på!









Hideki Akio
Ljusbrunt hår, 172 cm lång och 22 år gammal. Rikemansbarn. Älskar kvinnor av alla dess slag och åldrar. En riktig playboy som redan vid 16 års ålder skaffade fake-ID för att kunna utöva sitt intresse, sin passion. Är ganska känslokall mot alla utom Jiro-san som är den enda han kan öppna sig för. Han hatar sin mamma som lämnade honom med pappan och barnflickan när han var 6 år gammal och detta är förmodligen varför han blev en playboy. Han intresse är som sagt kvinnor och han äter gärna en blodig biff. Han dricker lite för mycket alkohol och bakelser är hans svaghet. Många tjejer suktar efter honom, men hans hjärta klappar bara för en enda person....




Katshi Jiro
Blont långt hår, 184 cm lång och 24 år gammal. Har någon gång i sina yngre dagar fått stämpeln som en fighter och hamnar därför ofta i slagsmål och många vill slåss mot honom eftersom han är både duktig och stark. Men innerst inne vill han bara vara ifred och hitta kärleken. Hans intressen är hantverk av olika slag och han tillverkar knivar. Han älskar att läsa, gärna deckare. Favoritmaten är pasta och han är beroende av Cocacola light.



Detta kommer att bli en liten historia sen, tänkte skriva ut den på bloggen men eftersom ingen intresserade sig av min förra lilla "novell" så skiter jag i det och så får bara jag njuta av den! Moahahaha! Och vännerna på japan.ifokus oxå såklart! ^^ Jag ska rita ett par bilder till tänkte jag, för jag har en liten idé i huvudet! hehehe... Yaoi? I alla fall.... Skriva snart.


Idag var jag sjukt effektiv och sökte 5 jobb! Satte ju upp 3 som mål. Har även fixat bostadsbidrag pappret och ska skicka in det så fort jag har en kopia på fakturan som jag fick idag och ringa soc.... Som jag ska göra i morgon och kräks av bara tanken på att prata med den där virriga häxan.... Måste till AMS och så skulle jag vilja ha några CV utskrivna så jag får väl kolla om Bosse har bläck i skrivaren nu så jag kan skriva ut några!
I morgon är det ju middag där så jag kan väl passa på då kanske!

Nu ska jag sova trots att jag är sjukt pigg, trots att jag sovit lite och dåligt i natt, trots att jag inte sovit ordentligt på 3 månader.... Konstigt det där....

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju bara att ladda ner PS! ;)

2010-11-17 @ 20:18:05
Postat av: Anonym

skriver det igen. du borde lära dig mer om anatomi för att få till dina figurer bättre

2010-11-22 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0