FUUUUUUCK!!!!

Ja nu har jag lyft ordentligt på ögonlocket och kollat (Det var inte skönt!!) och visst fan är det en äcklig vagel! Det stod, när jag Googlade (Jag googlar alltid mina diagnoser! haha!) att "inflammationen" sitter i upp till 2 dagar innan den avtar... Men jag har ju haft ont i 4-5 dagar nu och inte fan blir det bättre! Det äckligaste är det här:

Behandling

Den inflammerade körteln brister ofta av sig själv och det brukar komma ut lite var och blod. Man behöver bara tvätta rent med vanligt vatten. Så småningom skrumpnar vageln ihop.

EEUUUUHH!!!!
Jag ska iaf gå till läkaren i morgon eftersom det har suttit i så länge nu och det gör fruktansvärt ont! Hoppas man kan få nån salva eller nåt, åtminstone nån smärtstillande salva för jag kan ju inte blinka! Det som de beskrev så var det vanligast med vagel på undre ögonlocket men jag har ju min på övre ögonlocket och ganska långt in och det skaver lixom på pupillen och sånt....

Jag blir så trött! Varför måste allt hända mig? Varför varför varför? Varför kan jag inte få vara frisk och normal i mer än 4 dagar? Jag ska även passa på att fråga varför jag blir sjuk hela tiden! Har jag något slags superdåligt immunförsvar eller är jag bara allmänt kul för universum att mobba?  Så trött.... trött på livet... Allt tjat och gnäll och alla motgångar och fan det gör t.o.m ont att gråta.....
Jag orkar inte mer... Det enda jag vill göra nu är att ligga i Tobias famn och vara frisk och glad och veta att min älskade prinsessa har det bra. Jag kan inte skriva mer för det gör som sagt ont att gråta så jag ska sova nu.....

Hej då....


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Aj aj aj aj!! Tur att det brukar lägga sig rätt fort i alla fall.



Det är bra! Man ska unna sig allt som är gott :D Choklad är gott jag kan bara inte äta så speciellt mycket för jag blir så illamående, men det är gott ändååå!

Starkt av dig att ta tag i rökningen :3 Jag har aldrig ens tänkt tanken att sluta dricka cola, men vet att jag aldrig skulle klara det så jag vågar inte ens tänka på hur det måste va att sluta röka!

2010-10-28 @ 12:31:48
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0