Pirate! Arrrg!

Alltså... I morgon har jag en sak jag måste göra.... Jag måste ringa läkaren och boka en tid så någon får kolla på mitt öga! För nu gör det fan ont!! I några veckor nu så har det känts som att jag har grus i ögat. jag har sköljt med vatten och gråtit men inget har hjälpt. Här om dagen kände jag att jag börjar bli ljuskänslig, kan knappt kolla in i skärmen och det gör ont när jag kollar in i ljuset! Och nu gör det ont ändå.... Jag vet inte vad som är fel. Jag är inte röd i ögat eller så, förutom när jag kliar... Det värsta är att jag inte vill gå till någon läkare för jag vill inte att de ska pilla i mitt öga med massa grejjer och tänk om jag måste ta en spruta eller nåt!!
Ögonlapp ska införskaffas i morgon, speciellt om det är sol ute! jag har precis sköljt ögat med vatten, massor med vatten. Men det gör ont ändå och jag kan knappt kolla in i skärmen. Men det grusiga känns inte lika mycket längre...

Har ingen vidare lust att skriva mer nu... Har blivit förkyld igen lagom till min och Tobias ettårsdag.... I just LOVE my life....

Nej inget japansk idag så ni slipper... Förutom pussen och kramen....


Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Bosse

Låter som du har fått en vagel i ögat.



Det finns ögonsköljning att köpa. Om du frågar på apoteket så kanske dom har något som hjälper.

2010-10-27 @ 10:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0