Tack SCN!

Jag fick ett brev hem från SCN att jag har 215 poäng som saknas för att kunna få studiemedel. Detta är alltså från de kurser jag läste i somras och inte klarade trots att jag gjorde mitt bästa när datorn pajjade 2 ggr och jag kom efter. Detta var tydligen inget godkänt skäl till att de ska förbise dessa poäng och nu vill de att jag ska läsa upp de här poängen utan studiemedel i 10 veckor för att kunna få studiemedel. Vilket inte kommer fungera eftersom jag har räkningar att betala och behöver en inkomst och jag får ju inga pengar från Soc om jag pluggar! Min framtid och mina drömmar går upp i rök för att jag inte är ett geni!

Men.. Igår ringde de från Skokanonen och sa att AMS hade skickat ett brev till dom att jag kanske skulle passa för dom. Jag tackade nej för att jag skulle plugga men ringde upp dom igen idag och ska komma på intervju nästa vecka! Inte riktigt den framtid jag hade tänkt mig, men jag kanske kan plugga på distans samtidigt som jag jobbar och läsa upp de här poängen för att sedan kunna fortsätta! Om jag får jobbet dvs!

Jag försöker vara positiv som fan nu efter att ännu en gång suttit i tårar och önskat livet ur mig pga alla motgångar jag har jämt och ständigt! Jag undrar om det bara drabbar mig eller om det är fler som har det som mig? Vad vill dom mig? Varför finns jag här om jag ändå bara ska må dåligt hela tiden?
Jag funderar på att passa på att gå till psykolog nu innan mitt frikort tar slut... Kanske skulle vara bra?

Fan vad jag hatar mitt liv.....

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur går det med rökningen? :)

2010-10-21 @ 11:01:38
URL: http://underminhud.se
Postat av: Linn

Jag förstår det! Så surt när de strular på csn! Just när det gäller ens ekonomi är man ju så himla skör, man måste ju ha pengar för att överleva :(

2010-10-21 @ 11:21:00
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0