Oyasuminasai. おやすみなさい。

Om man är positiv som fan så går allting bra! Var det inte Magnus Uggla som sa det? Ta mig fan, positivare än mig kan man inte bli *Gråter ögonen ur mig* Ja ja.. :)

Ja snart är det då JUL mina vänner och dags för en liten önskelista!
  • Den här DVD'n tack!
  • En resa till Japan/resepresentkort!
  • En cykel!
Det var allt! Resan är det jag vill ha allra allra mest!
Domo Arigato!!
--> ありがとうございます!

Massa massa pengar behöver jag och hur får man det? Vikariat (Åh jag är så trött på vikariat!!) får man ju oftast inte så mkt för och fasta jobb i Norrtälje är svåra att hitta! Jag vill flytta! Jag vill shoppa!! Rosa, lila, grönt! Jag vill haaaaa!! Smink (Som om jag inte hade tillräckligt? haha!) jag vill ha ROOOOLIGT! jag minns inte när jaf hade roligt sist.. Jo när jag var på Liseberg i somras med Tobias och hans bröder! Fick ju det i födelsedagspresent! <3 Älska dom!
Det finns ju så mycket jag vill göra men det enda som sätter stopp för ALLT är pengar.... Jag hatar pengar och allt och alla som har med pengar att göra! Vems dumma jävla idé var det att uppfinna pengar? Byteshandel fungerade väl bra? FÄRGA HÅRET måste jag göra med, mörk som satan, nästan svart! Hur ska jag ha råd med det? Och Tindras tårta? Ponni tårtan....

Sen så tjatar ju folk på mig att jag måste få bättre självförtroende... Eller mamma tjatar i alla fall! ;) Så jag får väl bli en sån där hemsk sak som springer runt och tycker hon är skitsnygg *Ryser av bara tanken* nej fy sån är inte jag... Ja jag ser väl bra ut, jag har väl inte sagt annat och skulle väl inte lägga ut bilder på mig själv annars om jag inte tyckte det? "Öööh kolla vad ful jag är! Och den här! Och den här..." Nä jag vet att jag ser bra ut jag vill inte bara "rub it in" så att säga och verka som en uppblåst, egocentrisk, självupptagen "tittapåmigjagärsåjävlasnygg" för jag hatar sånna. Jag tackar för komplimangen och sen är det punkt. Punkt. jag behöver inte gå och skryta med att jag är snygg, det syns väl? ;)

Vilket rörigt inlägg.... Men nu ska jag gå och lägga mig tror jag!

Bjuder på Aki i bar överkropp! ^^ hehe!
[Klickbar]

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: du vet vem!!

Att ha bra självförtroende handlar INTE om att gå omkring o tycka att man är snyggast av alla!! <det handlar om INRE styrka!!!! Bättre ord är kanske bra självinsikt. Du KAN, du e BRA, du VET, du har så mycket som andra inte har. Men sluta skylla på alla andra, det är bara DU som kan se till att det blir bra. Det finns vissa regler som som man måste följa, vare sej man vill eller inte, utefter det är det du som styr. Se till att göra det också!!!

Älskar dej

2010-10-22 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0