Norrtäljes asätare!

Här om dagen lade jag ut en annons i Norrtälje tidning
att jag ville köpa en biljett till Terry Evans seans den 19:e oktober. Och helt plötsligt hör halva Norrtälje av sig och undrar om jag kan fixa biljetter till dom oxå!!! SKAFFA ERA EGNA JÄVLA BILJETTER!! Jag betalade 60 kr för den där annonsen! GAMAR!!! Lägg ut annonser själva om ni så gärna vill ha en biljett..... Jag har en plan redan som jag ska försöka med, vilket säkert fler andra redan tänkt på de med men jag ska vara först! Moahahaha!

Kanske ska annonsera sällskap till Globen Horse Show i år oxå för Kim ska gå på fredagen och jag vill gå på söndagen! Så... Vem vill gå med mig?!?!? :DD

Det händer inte så mycket här.. Åh jo! Berättade jag att jag fick pengar av soc? 2500 kr mer än förra månaden! Hur kan det komma sig när jag hade färre inkomster förra månaden.. Hmmm... Det tåls ju att tänka på... Fittor... But still, jag har bara 500 kr kvar nu att leva på. Men det funkar! Det är 500 kr mer än förra månaden och jag har faktiskt handlat mat så det räcker ett tag iaf.
Jag måste ju säga att jag är SJUUUKT sugen på vin!! Så sugen att jag och Madde ska till MOBERGS på lördag! Hahahaha! Kick some fjortis ass!! Om Bosse gick med på att de tar Tindra lör-sön dvs.... Men det tror jag nog! Eller? ;)

Sen har jag pratat med min morbror idag och fått lite hjälp med mina ångestfyllda funderingar om framtida studier... Så jag har bestämt mig för att göra som han sa: Ringa skolan, förklara situationen och försöka komma fram till en lösning som pappas oss båda och söka kursen!!!

Future miss Behandlingsassistent! ;)

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag kommer va på Globen tis-söndag. Jag vill helst bara vara hästskötare åt min egen häst och sitta och titta resten av tiden, men misstänker att chefen sätter en i arbete, hon e bra på de=P

2010-10-05 @ 23:09:53
Postat av: Kim

Vill inte Pernilla gå då? Är det finalen du vill gå på? Är ju antingen fredagskvällen eller den som man ska gå på om man vill se mycket hoppning! :) Men Mia har födelsedagsfest på lördagen och en kompis på Luleå kommer ner å vill att ett gäng går ut och käkar, svårt dilemma.

2010-10-06 @ 10:21:48
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0