Detta fält måste fyllas i.

Det finns en KY utbildning på distans i Forshaga. Det ligger lite närmre och har en psykosocial inriktning. Det lät mycket bättre än Kalix! Men då har de vad de kallar "Lärande i arbete" i 24 veckor och jag är inte säker på vad det är! Om det är att man ska vara där och ha lektion eller någon slags praktik!? Jag chansar och hoppas på praktik för man skulle få lämna urdrag från polisens belastningsregister! och jag är prickfri så det har jag inga problem med! ^^ Men den utbildningen har redan börjat så jag måste vänta på nästa.... När det nu är? För det står inte....
Man kan ju hoppas att det är snart i alla fall!

Ansökningsblanketten var på PDF fil så den kan jag inte öppna och dessutom inte skriva ut så jag måste göra det hos mamma sen! Om Bosse skaffat rätt patron till skrivaren nu! haha!

Lite mer hopp har jag fått nu! Har slängt i en maskin tvätt nu och nu förtjänar jag en timmes fritid innan jag hämtar skruttan! Min älskade prinsessa!!! ♥

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0