URESHII~

I'm having the time of my life! Den här helgen har varit den bästa på mycket länge!
Jag har en underbar dotter som är fantastisk på alla sätt och vis! Jag har haft en mysig fredag kväll/natt och lördag morgon och kvälls ridning på en lite bråkig Ini, men det gjorde inget för det var plusgrader när jag red. Kom hem och ser det här med Versailles!! Sen kom T över och snackade skit med mig och lite vin långt in på natten.
Idag vaknade jag lite trött, fundersam och hade ont i halsen. Nu är jag fortfarande trött och har ont i halsen men jag är inte längre fundersam och mycket glad!

Tindra är kvar hos sin pappa efter en liten "diskussion" som vi hade och kommer i morgon fm med sin farfar. Visserligen kul att hon får träffa sin pappa några timmar extra och sova med honom. Men men...
Jag har slutat vara "för snäll" nu, bara så ni vet, ni som "använder" mig!

Ska snart ta mitt glada jag och krypa ner i min tomma säng i min ensamhet. Jag kanske behöver vara lite ensam som terapi.. haha! "Teri får panik på kvällarna/nätterna när hon är helt ensam" Jajemen... Men idag känner jag mig ändå ganska lugn, lite euforisk t.o.m! :D Jag får göra som kissen och krama en nalle så länge! ;)


Hysteriskt söt! haha! ♥ Nej nu ska jag ta mig ett glas te känner jag för halsen blir bara värre.. :/ Sen ska jag sova sött med min nalle!
ÅH! Kors i taket, min termometer visar -9 ute och +21,7 inne!! Nästan värmerekord vintertid! hade faktiskt hela 25 grader en gång i somras! Den du! och jag har inte kollat SMHI på ett tag nu! *Kollar*

Åh nej, det blir kallt igen... :( Aja, än är det ju faktiskt vintermånad! Även om våren är välkommen lite tidigare om den känner för det... Våren? Hallå?

Hur som helst! I'M HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara ett jobb som saknas, men vet ni vad? Jag ska på ännu en intervju, på Havspiren! Igen! Var ju där 2009 på intervju men fick inte jobbet. Den här gången ska jag vara ännu bättre! ^_^ Faktiskt exakt två år sedan idag jag var på den intervjun! Häftigt va?

Nej te och ett avsnitt av Kuroshitsuji och sen sängen! <3

Mata ne beloved people!

Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Sv: Nä, jag har inte ändrat cosplayen. (^_~)

2011-03-07 @ 01:05:21
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0