Äventyr!!

Ska försöka blogga lite här nu oxå!!

Igår hade vi tråkdag och gjorde absolut ingenting! Vi satt i soffan och gosade och pussades!
Vi tog även ett litet bad en snabbis, men det var bara roligt i 5 min sen ledsnade Tindan! hihi!

På kvällen började hon få ont i magen! Hon hade inte bajsat något sedan i måndags så hon borde haft ont! Och hon var sååå ledsen! 
Stackars lilla flickan!  Hon somnade ändå tillslut vid 1 tiden!

Vi vaknade i morse (jag och Tindra altså) och Tindra hade fortfarande ont i magen! Hon fick ligga med mig i sängen och så gosade vi och kramasdes och tillslut så kom det... Massor med bajs! hihi!
Sen vart hon glad igen! Hon vart t.o.m så glad att hon låg och asgarvade åt sitt spjälskydd och min Musse Pigg kudde! hihi!

Jag och Patrik bråkade lite i morse med, eller ja.. i förmiddags.. men skit samma..
Gick ensam till BVC iaf, var först å hämtade fotona som jag förstorat upp på mig och farfar och köpte "iskubsgrejjer" och köttermometer på Åhléns!
På BVC gick det bra! Vi har gjort upp en plan på hur vi ska få Patrik till pappagruppen på Familjecentret! hihi! *hemligt hemligt* hihi! och så vägde vi Tindra igen!! 5460g! En uppgång med 260g på 6 dagar och med hjälp av mestadels bröstmjölk! Min lilla flicka!
Plockade undan alla henens kläder i stl 50 som hon inte kan ha längre...  Min lilla flicka är stor...

Kom hem och tröståt lite choklad och busade med Tindan!
Hon skrattade massor och vi busade som tokar i soffan! hihi! Hon är ju så underbart söt!

Kim skulle komma förbi idag me! Men först skulle vi åka till McDonalds för jag var hungrig och patrik gjorde mackor till sig själv istället för at laga mat! Så jag bestämde att vi åker till Donken istället!

Hoppade in i bilen och den rullade 3 m innan den dog!! haha! Sen när vi fick igång den igen hackade den sig fram i ett par meter innan den kom igång igen! Sen hann vi åka genom halva stan innan bilen började hacka igen och stannade mitt i den längsta och mest trafikerade uppförsbacken i hela Norrtälje! Vi satt i baksätet och asgarvade! haha! och jag och de andra tjejerna som var med fick hoppa ur och PUTTA upp bilen! haha! Sen hann vi åka 10 m till innan den gav upp igen och sen stannade den inte förrän vi var på donken!

Vi åt våra hamburgare, lite glass och så lekte vi lite i rutchkanan (man får göra det när man är mamma! ) och så satte vi oss i bilen för att åka hem! Men den startade inte... Kim ringde sin kille som åkte ända från Älmsta för att hjälpa oss! Han sa att det var soppatorsk men Kim envisades med att det inte kunde vara det för hon hade bara åkt 17 mil! hahaha! Men det visade sig att det var soppatorks ändå! hihi! så vi fick tanka! men roligt hade vi iaf! haha!

Men tillslut kom hon hem hit för att kika på Tindra och alla hennes tuffa prylar! haha! min söta snutta sov på pappas axel när vi kom hem! hihi!

Ne nu är Skrotan hungrig igen...
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0