Födelsedags lunch!

Var på födelsedags lunch hos mamma och Bosse idag! Bosse fyllde år i torsdags så vi firade honom! Hans familj och släkt var där (ja inte alla, men hans bröder och  derasrespektive och hans mamma!) och jag, Tindra och Patrik! Min morbror Mattias kom oxå!

Åt Chilliconcarne med tacochips, gräddfil och sallad! Fikade en jätte god och jätte kladdig kladdkaka med kaffe/té/julmuskt/cola till efterrätt!

Tindra var lite dålig med att amma! Hon åt en gång ur båda brösten sen verkade det inte komma så mkt andra och tredje gången, för hon skrek och var hungrig efter att hon ätit... Så hon fick äta ersättning istället... Jag provade brösten flera gånger men det verkade inte gå..
*suck* Jag som äntligen fått igång det igen ju! Igår sprutade det ju ur brösten när jag låg i badet! Men nu är det bara en genomskinlig mjölk igen som det var förut när hon inte gick upp som hon skulle, när hon inte fick i sig tillräckligt! Iof var det ganska tunnt igår oxå...
Får fråga på BVC sen igen hur jag ska göra.. Kanske hon kan kolla på mjölken! haha! Eller nåt iaf.. För det är som vatten nästan!
Hon sa att det ska vara så, men det blir inte fetare hur mkt hon än suger..
Aja få dricka massa Té imorgon och se om det funkar igen sen! verkade ju funka förra gången men så fort jag inte dricker så verkar det ta slut...

Annars så har Tindra vart gnällig och kinkig hela dagen! Utom när hon vaknade och bajsade! Då var hon jätte glad och skrattade högt åt allt! hihi!
Jag tror att det är för att det är fullmåne snart som hon är sådär, för så var hon sist det var fullmåne oxå!! Förvånad
Låter säkert sjukt, men jag tror bebisar är ganska lättpåverkade av såntdär! Bebisar och min mamma! haha! Hon kan inte sova om det är fullmåne!

Nu har hon sonmnat redan kl 22! Så jag ska oxå lägga mig nu så jag får sova i natt! Hon vaknade med 1,5-2 tim mellanrum hela natten igår... *Suck*
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0