Inför julafton!

Idag har det inte hänt något speciellt..
Pappa var över med julklapparna från dom, massor med klappar till Tindra! hehe!

Och Tindra har fortsatt vara kinkig... Kan vara så att det är lite bajs påväg oxå för det var ett tag sen nu... Bara det inte kommer på bussen till mormor i morgon! hehe!

Tog ett litet julbad med Tindra! Måste ju vara ren och fin på julafton! Men bara därför kräks hon väl ner sig i morgon bitti! hihi!
Sen badade jag själv oxå! Jag måste ju oxå vara ren! Skrattande

Patrik stackarn har åkt på nån magsjuka eller nåt.. Kanske samma som jag hade.. Så han får kanske vara hemma i morgon... Men går han till sin pappa blir jag arg...
Trist... men men...

Jaha.. Så är det julafton i morgon... Ska vara hos mormor på Liiindiiingö! (Säger med Liningö iiiiii! hehe!) och sen på kvällen ska jag förbi farmor en snabbis med hennes present!
Lite trist att behöva åka buss på julafton, men vad gör man inte för sin gamle mormor!

Nej nu ska jag sova så att jag är pigg i morgon!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0