*Suck* Killar...

Idag vaknade jag på dåligt hummör, fortfarande osams med Patrik... Och till råga på allt, när man är skit trött, så skäller grannens stackars hund igen så man inte kan sova! Den gillar inte att vara ensam tydligen... och det är hela 3 våningar emella oss...

Men men.. Gick upp och Tindra låg kvar. Tittade på tv tills hon vaknade och gnällde om hunden till mamma! hihi! Hon sa: "Skriv ett brev och lägg i brevlådan"! hihi! men det känns lite taskigt!

Tindra vaknade vid 1 tiden och då började Patrik tjata om att vi skulle gå och handla!! men jag tyckte att Tindra skulle få vara vaken åtminstone en timma innan hon skulle in i vagnen! Annars skulle hon ligga och skrika i vagnen hela vägen! 1½ timma fick hon vara vaken innan hon själv vart trött!
Då gick vi till Coop och handlade! hon var vaken en stund inne på Coop och låg och tittade snällt! Och precis när vi var klara för att packa in varorna började hon gnälla, för då stod vi stilla alldeles för länge! hihi! Åh vi träffade Sandra och hennes lilla Isadora oxå! Fast vi kunde inte prata så mkt för Tindra ville inte stå till! hihi! Hon började gråta så fort man stod still mer än 1 min!

Nu så lagar jag mat! Kycklingbröst med ris och currysås! Om Patrik lagar mat så blir det bara makaroner och köttbullar hela tiden... Det är typ bara jag som lagar "riktig mat" här hemma.. och då får Patrik ta Tindra!
men han försöker bara få henne att sova så hon är vaken hela j*a natten! ÅÅh jag blir så arg! Han tänker alltid bara på sig själv! För han tänker ju inte sitta uppe i natt när hon skriker.. neeej... Utan det får ju jag göra medan han sover! ÅÅH! varför kan jag inte hitta en normal kille nångång.. *suck*

ne nu ska jag fortsätta med maten.. måste vända filéerna..
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0