Fort går det!

Ja dagarna bara susar förbi!!
Var ju ett bra tag sen jag skrev sist!!


Torsdag: Var i stallet med Marie. Löshoppade hästarna! Både vi och dom hade jätte kul! Tog lite bilder! hehe!




Hihi! De 2 sista är ju för sköna! haha!
Fick lite fina bilder på Nadja oxå! Som jag även gjorde om lite i Photoshop!

image68
Originalbilden!

image69
Ngt omgjord och beskuren


image70
Urklippt, beskuren och med ny bakgrund!


Lite slarvigt gjord, men jag var trött och ville ha den klar innan sovdags! haha! Patrik sov hos sin bror! De skulle spela eller nåt vad vet jag, skiter i vilket... Var skönt att få vara själv lite! hehe!

Fredag: Lämnade Tindra på Flygfältet hos patrik och gick till stallet! Red ut i vårsolen! Riktigt skönt!!
Patrik sov hos bror sin igen! Tindra sov dåligt på dan och även på natten.. Vaknade vid 3 och vid 7...

Lördag: Var på kalas på Liningö hos min mormor! Min söta kusin Sara fyllde 15! Stora tjejen! Så vi var där och firade henne!!


Hon är så söt! hih! Bilden är från 2006 tror jag! När vi var på Crie Du Chat "träff" och åkte till Gröna Lund!

Jag var jätte trött hela dagen och Patriks pappa skulle ha middag på kvällen! Men jag orkade inte gå..
Och jag fick ta ett bad för min snälla tjej! Hon satt snäll och kollade på medan jag badade!
Min söta älskade bebis! ♥
Henke berättade för deras pappa att han och Li ska ha barn.. Och deras pappa blev typ arg! Och sa att Henke skulle kräva ett faderskapstest... Bara för något Li gjorde för 1,5 år sen innan dom knappt ens var tillsammans...
Orka slösa sin energi på att vara arg på/hata någon så länge... *Suck, Göransson*

Jag tycker att hon är trevlig! Visst, hon är väl inte världens bästa flickvän! Men det finns värre! Och hon är ju snäll iaf! Och om Henke tycker om henne, så tycker jag om henne! Peter (Deras pappa) måste ju acceptera att det är som det är! Gilla läget lixom!

Söndag: Var strååålande väder ute när jag vaknade! Så jag bestämde mig för att vi skulle på promenad! Patrik var ju inte hemma för haf hade vart ute å festat, så han fick inte komma hem! hehe! Vill inte ha en "systembloagsstinkande", bakfull latmask hemma när jag måste ta hand om Tindra!
Iaf.. Vi gick en runda ner på stan och köpte solglasögon till mig! För mina är så repiga att man inte ser igenom dom längre! haha!
Sen skulle jag å möta pappa på varvet! Han håll på med båten! Farmor var där oxå så jag gick med dom hem sen! Var kul att få träffa farmor igen! Vi satt på balkongen och pratade lite! Mysigt! ♥

Sen gick jag hem och då ringer Patrik och frågar om jag ville komma och kolla på film hemma hos Fredrik! Visst!
Så jag packade ihop Tindra igen och gick dit! Då satt de och pillade på sina...






datorer... haha! *Humor*

Kollade på film ett tag, men sen följde jag med Johan och Micke hem till Micke för att kolla på Mickes alla djur och bära dumma dataprylar! Mest hans orm då! hehe! Döpte en av hans fiskar till Barbie! haha!
Den såg så blåst ut! hahaha!
Kolllade på slutet av filmen när vi kom tillbaka och sen vart det dags att gå hem!

Idag:
Vaknade på strååålande hummör och en stråååålande sol! hehe!
Satte på lite G.E.S (Till Patriks stora förtvivlan!) på datorn och dansade och sjöng! haha! Tindra och jag hade iaf kul!
Packade ner henne i vagnen och gick ner på stan (Höll på å gå så tidigt att affärerna inte ens öppnat!) vid 10 tiden! Njöt av solen och gick till baken för att orda en ny kod till min "Nordea Bank"... Slog fel kod 3 ggr igår.. *Dumma sifferminne* och sen åt jag lunch med pappa!
Sen var jag iväg till Babyproffsen och köpte en pipmugg till Tindra och nya nappar till hennes plaskor, med större hål! Hon var på lika strååålande hummör som jag tror jag för hon charmade ALLA på stan! hehe! Lämnade inte en mun utan leende! hihi!

Sen upp till den nya hästaffären bakom ElGiganten.. inte så märkvärdig... Trode det skulle vara värsta affären så som alla pratat om den på Bukefalos.. men icke då.. Gick till Willy:s o handlade tanborste med bitrin, tandkräm, ersättningspulver och lite pureér!
Sen fick det vara nog! Var helt slut när jag kom hem!
Se nhar jag bara tagit det lungt (Läs: PANIIIK) över vad jag ska ha på mig på lööördag..... Ska ju på PARTAY! Hos Ida, födelsedags fest med "Playboy Theme" hehe!

Och Nej mamma, de killarna som kommer är alla vänner till oss (Vi känner dom altså)
och vi har dessutom Arvid som vår personliga Bodyguard! haha!

Nu ska jag hem till lillebror och sno hans flickväns kläder! moahaha!
BYE!
image36


Kommentarer
Postat av: marie

haha göransson vet ja hur dom är :P iaf peter.

2008-04-21 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0