Fram och baktid!

Idag på förmiddagen var jag iväg till Sirkku, hon som spår i siffror (Nummerologi). Jag var rätt så nervös redan en vecka innan! Och när jag väl satt där så vart jag ännu nervösare!
Och inte nog med det så fick jag en konstig känsla, kroppen blev tung och jag vart alldeles yr... Men så försvann det igen efter några sekunder...

Jag kom in och hon började redan innan jag hann sätta mig typ! Haha! Och det hela började med att hon talade om för mig att Marianne kan vara det som ställer till det för mig (namnet alltså, jag hette så förut i andranamn!) Och jag berättade att jag tagit bort det av just den anledningen! Hon sa ju nämligen det till mamma förut! Hon frågade om många kom till mig med sina problem förut, och det gjorde dom? Ofta? Men det vart bättre efter att jag tog bort namnet och jag fick mer tur i livet!
Det där med "problemen" hade jag inte tänkt på ens förrän hon sa det!!

Och sen när vi pratade om Patrik så stämde typ allt (Efter vad jag hört av/om Patrik) som hon sa om honom.. Och hon sa lite andra saker om honom som jag tyvärr inte kan avslöja här!
Hon talade om för mig att jag har levt många tidigare liv (Och även några med Patrik!!) och har en gammal själ. Jag har en bra, hög siffra och det kommer att gå bra för mig i livet! Jag kommer få det jag vill och uppnår de mål jag vill, om jag bara sätter mig in i det.

Hon sa även att jag inte är här p.g.a. karma den här gången, utan jag var där för att uträtta något. Jag fick två datum; 2011-11-28 och 2012-12-21 då det kommer "hända något speciellt"?
Vad det skulle vara fick jag inte veta? Spännande!

Jag fick veta lite om Tindra också! Hennes själ är äldre än Patriks och hon är en mycket klok och självgående tjej. Hon sa att vi inte behövde oroa oss för henne! Skönt att veta!
Hon spred mycket glädje och ljus om sig i sitt senaste liv, men offrade sig själv för att komma till oss, där hon behövdes mer! Hon valde alltså oss redan när jag och Patrik träffades första gången!
Hennes aura är Indigo färgad och därav ljuset och styrkan!
Hon kunde redan vid 1 mån ålder "se" och känna andar!

Mycket hon sa stämde! Och lite hon sa satte nya frågor i mitt huvud.. T.ex. så sa hon att jag snart så åka på en kort resa, antagligen vid havet eller med båt. Jag skulle även ta en längre resa till ett ställe där jag trivdes bra och tyckte mycket om (Thailand?) Och lite fler saker som jag inte heller vill ta upp här...

Det var kul och spännande att gå dit! Och jag ska garanterat dit igen senare!

Efter det var jag på promenad med Madde runt "Lommaren", ridskolan och vid kolonilotterna på vargheden innan jag mötte upp Patrik och så gick vi till Fredrik och Johan! Jag och Johan skulle plugga körkorts teori! Vi ska göra det nu några gånger i veckan och komma igång ordentligt med det där nu! Sen när jag fått jobb ska jag även börja köra lite! Jag SKA ha körkort inom ett år!

Nej nu ska jag gå och lägga mig! Fast jag brukar typ göra det 2-3 timmar efter att jag skrivit att jag ska göra det! Haha! Men nu SKA jag sova! Hihi!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0