Helgen for förbi med raketfart!

Jag inser nu att det var ett tag sen jag skrev!!
Det som hänt är följande:
Tindra var super kinkig på fredagkvällen.. Hon verkade ha ont nånstans och det verkade som om det var i nacken för hon hade bara hakan mot bröstet hela tiden! Ringde vårdguiden och dom visste ingenting och tyckte vi skulle gå till akuten! men så plötsligt så verkade hon inte ha så ont längre utan var mest bara super trött (hade sovit jätte dåligt på dan ju!) så vi lade henne och hon somnade på en gång!

 Glömde ju oxå berätta att jag red privatliktion i fredags! Gick jätte bra och jag är nöjd med tränaren! Ska bara be henne vara lite strängare nästa gång! hehe!

På lördagmorgonen vaknade hon relativ glad! Lite kinkig, men skrattade emellanåt ganska mkt! Vi åt lite frukost och jag råkade känna i Tindras mun att hon har en TAND på gång!! Patrik skulle gå och klippa sin pappa så han sprang iväg dit! Ca 30 efter att han gått satte hon igång och började gnälla, gav nappen men hon gnällde fortfarande! provade med maten men inget funkade! Sen började hon gråta massor och skrek som om hon hade jätte ont!! *Stackarn* Så hon fick en alvedon men inte ens det verkade hjälpa! Tillslut vart jag så ledsen för jag kände mig så ensam och hjälplös så jag satte mig ner och började storgråta...

Vad gör man när ens bebis har ont och man inget kan göra!! Men efter ett tag somnade hon i min säng, men suckade ett tag innan och snyftade lite halvt förtvivlat... *Mamma gråter*
Jag började göra mig i ordning för utgång! *Woho! Träffa riktiga vuxna människor!!* och hann precis locka sista hårslingan innan hon vaknade igen! Lite gladare den här gången! Men fortfarande lite gnällig! Klädde på henne och lade henne i vagnen och hon somnade igen!

Gick med henne upp till flygfältet där Patrik var hos sin bror, Henke. Lämnade av Tindra där, åt lite mat och sen gick jag hen til hans storebror Fredrik och hans "roomie" Johan! Fick 2 goá groggar å trevlig sällskap innan det bar det iväg till Mobergs för att träffa Madde och min Pappa! haha!
Pappa var där på 30 år "reunion" då det var 30 år sen han gick ut 9:an! hehe! Jag trode det skulle bli pinsamt, men det var det inte! jag t.o.m gick bort till pappa ibland då han såg ut att ha tråkigt!
Var med Madde ju såklat oxå! Det var kul! var så länge sen man såg henne! Jag hade det faktiskt jätte trevligt hela kvällen!

Gick hem vid 2.. Mötte Patrik som fick ta med mina skor från Fredrik och Johan! Jag hade super ont i fötterna! haha! Tog t.o.m av dom och gick barfota en sväng i spöregnet för det var så skönt att svalka av dom!! haha!
Mötte Patrik vid flygis och jag fick mina skor! *Skönt!* Sen sällskapade vi hem och jag somnade som en stock!

Tindra vaknade på strålande hummör och var glad heeela dagen idag!! Vi var upp till Farfar (På kyrkogården!) och grattade på födelsedagen! han fick ett Hallondoftande ljus av mig! hihi! Nicklas och Johanna var med oxå! Sen gick vi på flygis en sväng innan N och J gick hem igen! Vi gick till Johan och Freddan IGEN! haha! Kollade på en film; "Whisper" hette den! Det var OK! Tindra somnade i vagnen vid halv 9 och sov hela vägen hem! vaknade när vi kom hem och åt 150 ml innan jag lade henne i sängen!

Jag ska nog gå och sova jag me nu snart! Natti natt!
BYE!
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0