Idag...

Kärnan idag! Masserade TinTinsan! Hon tyckte det var mysigt och kissade lite på handduken! hihi!
Efter det var jag iväg och shoppade!

Köpte: 3 par rosa byxor, 2 rosa bodys, en rosa kjol, en vit stickad kofta med rosa snöre och en rosa solhatt! hihi! Gissa vilken min favvofärg är! haha!
Solhatten var sååå söt! hihi!

image99


Eller inte! haha! Men den är praktisk!

Fikade lite med Tove på Tösses innan vi gick hem till mig för hon ville låna ett linne av mig...
Sen åkte jag iväg till BUP och pratade med Solveigh...

Pratade mycket om Patrik och vårat förhållande... Det satte lite tankar i huvudet...
Jag ska försöka, jag ska ge (Nästan) allt för att få det här att fungera och gör det inte det så... Ja..
Hon gav mig några tips...

Och när jag kommer hem *Suprise suprise* Så ska Patrik åka till sin bror på LAN! Till och med SÖNDAG!!
*Suck* vad ska jag göra nu då? När får jag åka iväg i en vecka och "leka"?

Hmm.. kanske drar till Uppsala igen snart då.. I en MÅNAD eller så! Ne jag kommer sanka Tindra för mkt...
Konstigt att HAN inte saknar Tindra... Hmm...

Aja nu ska jag väcka pluttan och kolla lite på TV!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vilken fin hatt! Måste köpa en solhatt/keps åt Rasmus också för han blir galen när han får solen i ögonen ;)

2008-04-30 @ 11:02:40
URL: http://www.jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0