oj förlåt!

Shit vad tiden går fort!
Det känns som igår jag skrev sist, men det var i tisdags!!


I onsdags hände det inte så mkt! Var med Patrik på stan en stund innan vi gick till hans bror och Johan. Satt där ett tag med Johans kompis som var och hälsade på från Göteborg! Sen skulle de gå ut och ta en öl, och jag hängde på! Vi gick till "Bröder på G" och det var trevligt! vart väldigt trött bara!!

I torsdags red jag på Nadja och Marie på Bosse! Först red vi ut och ner till sjön! Bosse ville bada som vanligt men inte Nadja!! Men jag hade bestämt mig att hon skulle i! Och det tog lite tid och mycket övertalning innan det gick! Men jag fick offra mina skor, shortchaps och mina strumpor.... Blöt till tusen och kall om fötterna! Men hon gick i!! hehe!

image83
image84


Efter det red vi en sväng i skogen (Med skvalpande skor!!) och sen en sväng på banan! Både jag och Marie försökte oss på vänster gallopp! Det gick bra för henne efter ett tag! Men Naddis ville inte mer än ett par steg sen tvärnitar hon och slår upp huvudet! Det gick förra fredagen när jag red för Annnica så hon kan om hon vil! Men man måste rida henne till 100% annars går hon inte..

På kvällen var Tindra lite svår att få att somna.... och på Natten vaknade hon typ kl: 02.00, 05.30, 07.00, 08.30 och bara gallskrek! Både jag och patrik var helt förtvivalde.... Men efter ett tag så kom det lite bajs (Senare på dagen) så hon hade väl ont i magen antagligen för det var jätte hårt, bajset. Vi var jätte trötta.... hehe!

Fredag:
Men vi gick ner på stan i solen! Jag skrev till Linda att jag inte orkade rida för jag hade säkert somnat på Nadjas rygg eller ramlat av/svimmat av trötthet att rida ett hårt dressyrpass i solen.... Skulle ju rida För Annica...
Så vi tog oss ner på stan istället!
Jag postade iväg klänningen jag sålt på tradera och TENSen! Äntligen! Nu har vi iaf 100 kr i utgift mindre!
Fan vad dyrt det är att posta saker!! Klänningen vägde ju inte så mkt, men TENSen skickades som rekomenderat brev eftersom det är lite ömtåligt och det kostar 50 kr extra!!! + Porto och en såndär påse!! 18 kr gick klänningen på, och totalt gick det på nästan 130 kr! Ja ja...

Gick ett varv på stan och sen mötte vi Fredrik. Följde med honom hem sen för Patrik skulle hjälpa Micke med hans dator! Vi satt där ett tag, Linda skulle komma dit och hålla mig sällskap ett tag senare på kvällen. Under tiden fick jag leka med Johan och Fredrik! Vi var lite trötta allihopa! men Fredrik och johan tjatade påatt jag skulle gå med dom ut så jag coh Linda och killarna gick ut.. Fört till "På g" och sen till "träggå'rn" Alla var skit trötta....
Jag och Lindra drack vatten, hon för att hon körde och jag för att jag ville vara fräch inför lördagens bravader! Så efter 12 började vi tjata om att åka hem! Och vid 1 åkte vi!
Det hade nog vart lite roligare om vi inte vart så trötta allihopa!

Hemma hos dem var Patrik kvar och meckade dator! Han och micke var lika tröta som vi! hehe! Men det var snart klart! Jag tog Tindra och hennes saker medan han fixade klart datorn, sen gick vi hem! Det var riktigt kallt ute!

I natt så sov Tindra bra igen! Vaknade vid 6-7 tiden (Tror jag det var, det var iaf ljust ute!) och somnade om och sov ända till halv 10!! Min söta tjej!
Snällt av henne att sova så länge när vi vart uppe så sent! hihi!

Idag ska jag till Ida i Uppsala! Party party! Playboy! Jag ska få skjuts av Henkes tjej Li och Henke såklart! De ska till Uppsala ändå så jag kunde haka på! *Hoppas jag fortfarande* Så slipper jag åka buss!!

Ska ta massor emd Bilder och lämna ut Johans visitkot till någon snygg tjej! haha! Jag har lovat! haha!
Nej nu ska jag äta lite sen ska jag pussa på snuttan och fixa inför ikväll!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0