Skrotfia i Bilder!

Mammas lilla gullplutt hade en störtskön frilla när hon vaknade efter badet! haha!
Har ju som sagt sänkt sängen så hon kan sitträna lite! Frågade på Kärnan om det var OK innan (De har sköterskor där!) så att hon inte tar någon skada av det! Det var mest min egna rygg dom var oroliga över isf! hehe!
Och stackarn fick sitta upp där medan mamma fotade sin tokiga söta bebis! haha! ♥
*Bli tvingad till att öva på att sitta! Fy skäms!*

Här är några bilder iaf:



Jail Baby! Haha!
Men hon verkar trivas med att få sitta lite sådär så vi kommer fortsätt öva på att sitta i sängen! Idag satt hon i soffan med mig och hon satt upp! Altså, hon satt inte framlutad som en.. Jag vet inte vad... Dubbelmacka??
Hon reste sig altså upp själv i rät uppsittande ställning själv och satt så (Tills hon fick syn på Nase-skallran och skulle ha den och föll framåt igen!) ett tag!

Sen hade hon ju en jätte söt frilla oxå! haha! Jag kammade henne så hon vart alldeles fluffig i håret! haha!



Min söta bebis!!

Tömde kameran och hittade en massa söta kort från månaden som gått typ! haha!
Här kommer några av dom:

#1 #2 #3
#4 #5

Beskrivning:
#1: Cecar ligger och sover brevid Tindra som busar på filten! Hon har snurrat så filten blivit alldeles rörig, vill "klappa" Ceacar!!
#2: Kaninen pappa köpte på Åland är jätte mysig! Nya favoriten!
#3: Bollen från Go´Boken funkar bra som huvudkudde när man bli trött! haha!
#4: Gladfia ren och fin innan matdags! hehe!
#5: Fick en boll av mamma och pappa som är god att bita på! Blir arg när den rullar iväg!

Nu sover skruttan och jag ska snart oxå gå och lägga mig!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Annelie

awe vilken söt unge! :) Fina bilder också =)

2008-04-16 @ 23:15:07
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: Maria

Weeey hon har ju en pikachu kudde!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

2008-04-18 @ 18:36:17
URL: http://aihram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0