Uppsala Love!

Fiii faan vad jag saknar Uppsala.. Det känns så bra att vara där... Synd att det tar typ 1,5 timma att åka dit med Buss.. Annars hade jag åkt dit dagligen! Hehe!

Partyt var kul! Det var typ bara tjejer där, förutom några dryga raggare som klädde av sig och sprang runt i kallingar och skinnväst tills alla protesterade och tvingade dem att klä på sig! Alla var så fint klädda och man kände sig lite "lost" bland alla "hotties" haha! Men det var kul att träffa gamla Jällakompisar! Vissa hade jag inte träffat sen typ jag slutade där... Så det var jätte roligt!!

#1  #2  #3  #4

#1: PlayGirl Ida!
#2: Prostituerad Transa - En snabbis för en varmkorv! haha!
#3: Sofie och Jag som inte vill vara med på kort....
#4: FödelsedagsBarnen! Ida och Yasmine!


Efter att festen börjat lite smått spåra ur (Yasmine fick rödvin över sig och det gick sönder nånting i huset så hon vart rasande och kastade ut alla typ..) så åkte vi hem till Ida och böt om! Sen gick vi ner på stan, på krogen!
På nåt ställe som hette.. Eehh.. Nåt på P....
Aja.. Det var massor med folk och jag var lite trött.. Men det var kul ändå!

Vi vart fotade oxå! haha!
image90

Lite trött man ser ut att vara då! haha!
Ida vart rätt så full så jag vågade inte dricka något (Är så rädd nuförtiden att det ska hända saker, världen är ju på väg under numera..) men hade kul ändå!
Innan vi gick hem gick vi förbi MAX (Love!!) och i kön (Det var typ 1000 människor där inne som trängde ihop sig i en kort kort kö...) stod det en massa idioter som skrek åt folk att inte tränga sig och trängde sig själva..
Jag fattar inte... På bussen är det pinsamt att sätta sig brevid någon.... Men är man full så kan man stå och jucka  på okända människor i en kö på MAX!
Men i alla fall....

Jag hade fått vår mat tillslut och hade satt mig med Ida... Då kommer det ett par i 25-30 års åldern.. De hade köpt mat "att ta med", i påse altså! De far ner på bordet brevid oss och häller ut påsen med dricka och allt i på bordet så det stänker ner hela mig!
Och inte nog med det så satt de och typ "nedvärderade" oss och slängde ur kommentarer som: "Tycker ni inte att det är lite tryckt stämning här vid bordet" och "Kan man inte dela med sig när man er som er" (vad han nu menade med det??) och värst av allt var när han böjer sig fram och ska dippa sina pommes i MIN DIPP!

Så slog jag bort hans hand och frågade vad som var fel på honom, varför han inte kunde bete sig som en normal vuxen! Då lade dom ner...

Kom hem gaaanska sent (04.20) och när vi kom till porten sa jag till Ida: "Det är en katt i din port!" och hon trode jag skämtade och sa: "Ja ja vad roligt.." Men jag visade henne katten som låg och tryckte under trappen! Jätte rädd... Så vi klappade lite på henne och sen tog vi in henne till Ida! Hon måste vart hemlös, men haft en ägare! För hon var tam, kelig och inte alls rädd för att vara i en lägenhet! Men hon var lortig och oljig i pälsen, hade inget halsband, ingen tatuering och var inte steriliserad! Så inte vågar man lämna henne ute ifall hon blir dräktig och får en massa ungar som far illa o.s.v...

Vi döpte henne till "Trappen" haha!
   

Vi satte upp lappar med telefonnr runtomkring i områdrt! och är det ingen som ringer måste vi ringa Katthemmet eller försöka hitta ett hem åt henne.. Ida jobbar så konstiga tider så hon kan inte ha henne.... Idas syrra, Emma, ska ha henne tills ägaren ringer eller tills vi hittar ett hem till henne!
Men hon kommer garanterat bli kär i henne och behålla henne! För det var värdens raraste kisse!

Sen idag så har vi även lekt med Arvid! Han är ju för rolig! När det är han, jag och Ida så är det asgarv hela tiden! Vi hälsade på hans mamma! har saknat henne massor! hihi! Hon är så rar!
Sen åkte vi och hälsade på hans syster och hennes dotter Saga!

         

Hon är 7,5 månad och väger bara ett kilo mer än TinTin typ! haha! Antingen är Tindra stor, eller så är Saga liten! Men söt var hon iaf! Sprang runt i sin gåstol och busade! hihi!
Efter det hämtade vi Ida som var på "möte" på jobbet! Sen bjöd Arvid på mat! Snälla han!
Vi satt hemma hos Arvid och åt, gjorde listor (På vilka 5 kändisar man få lov att ha sex med om man råkar få chansen, 5 ställen man skulle vilja ha sex påoch 5 saker man ska/vill göra innan man dör.) och asgarvade typ hela tiden!

Det är så härlig med någon som förstår min humor! haha! Norrtäljeborna fattar ju inget alls av min humor.. Tråkmånsar! de ser bara ut som frågetecken och skakar på huvudet...

Fick skjuts hem av Arvid och Ida var med! Super snällt! Saknar dom redan.. Funderar på att åka dit igen näst nästa helg igen eller nåt och hälsa på med Tindra så Arvids mamma får träffa henne! För hon ville det! Jag åker ju gratis med vagnen, men det tar ju sån tid tyvär...

Tindra sov när jag kom hem, men jag sprang in till henne när hon gnällde lite! Hade tappat nappen och rullat emot spjälskyddet/spjälorna så hon hade ansiktet trycklt mot sidan! Så jag flyttade henne och gav henne nappen!
Jag har saknat henne massor när jag var borta!
Men har försökt att inte tänka så mkt på henne.. Jag har vart duktig och INTE svarat när Patrik ringt! Hade det vart nödis så hade han ju sms:at om jag inte svarat! Förhoppningsvis....
Det var lite svårt att somna när jag tänkte på henne.. Att jag inte fått säga god natt var jobbigt!

image97
Busunge!!


Men jag får väl ta henne i natt och i morgon bitti för nu är Patrik less (Efter bara 24 timmar....) och kommer säkert gnälla...
Ja ja ja...
Men nu ska jag gå och sova lite!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0