Vårkänslor!

Tindra sov hela natten igår!! från ca 22 till 08.00!! *Wihii* Jag var värsta chockad! Trode jag drömde ellrr att det var ljust mitt i natten!

Igår var jag och Tindra bort till Kärnan! Hon sov medan vi sjöng! hehe! Så jag fick sjunga för mig själv och för de/t andra barnen/et! Men hon vaknade lagom till vi sjungit klart, eller hon var nog vaken innan det, men sa inget bara! hehe! Åt kycklig till lunch och Tindra satt med vi bordet!
Sen lekte dom lite till innan vi klädde på och och gick hem! Eller tog bussen för jag har så ont i foten...

Vet inte vad jag har gjort! Jag var hos farmor.. jag satt på golvet och så reste jag mig upp och hade helt plötsligt jätte ont under foten! Precis där man sätter met vikt på foten oxå! Jobbigt..

Men iaf... Kom hem och Patrik hade överraskat med att STÄDA! Hela lägenheten (Nästan!) och lite på altanen! Tindra sov i vagnen och fick sova ute på den nystädade altanen en stund i solen! Det är ju så varmt och skönt nu! *Gillas*
Jag sms:ade med Marie och bestämde tid när vi skulle mötas!

Sen åkte vi till stallet! Fanny hade redan longerat Ini.. Hon hade missat att det var jag som skulle ta henne idag! haha! Så marie fick rida Nellie istället!

image30 image29



Men hon gillade Nellie (tror jag!?!?) haha! Och båda hästarna hade vårkänslor! Naddis, gamla tanten vart GAAALEN när vi skulle galloppera!! Upp med huvudet och i 190.... Diciplin!! Det blir trav och halter i fortsättningen tills jag fått ordning på henne! hehe! För hon var underbar i slutet av ridturen när hon ÄNTLIGEN började lyssna på mig!!

Sen väntade vi på bussen som aldrig kom!! Det stod att den skulle åka förbi där, men det gör den inte!! Sjukt..
Så vi fick gå upp till flygfältet och vänta på stadsbussen istället... Men det gjorde inget för när jag kom hem hade Patrik börjat med maten (Jag ringde och sa att han kunde börja för jag var på väg hem, men trode inte det skulle ta sån tid! Haha!) och den var nästan klar! Så jag behövde bara duka och sätta snuttan i sin babysitter! Sen vart det körrbullar, mos (Pulver tyvär...) och grönpepparsås framför Sjukhuset på TV! hehe!

image31


Snuttan hade lite svårt för att somna på kvällen! Och hon var så hungrig att hon satte i halsen hela tiden och tillslut ville hon inte ha alls för hon var så trött! *Stackarn* Så vi lade henne...
Hon vaknade vid 5 och var hungrig! Så jag tror att om hon ätit innan hon lade sig så hade hon sovit hela natten igen! Men efter att hon fått mat somnade hon om och vaknade igen vid 08.30!! Min älskade skrutta! hehe!

Idag har jag hittils:
♥ Ätit frukost,
♥ Fyllt i en jobbansökan!
♥ Fyllt i ansökan om dagisplats
♥ Och skrivit Blogg! hehe!
Jag ska tvätta och gå på promenad med Tindra oxå! Det är ju så fint väder idag oxå! Just nu sover hon, så jag måste vänta tills hon vaknar!

Nu ska jag klä på mig för promenad!
Ittekimasu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0