Vart tar det vägen??

Jag fick en "balansblads mall" i Exel av Pernilla!
Jag fyllde i den, inkomst och utgifter. Jag överdrev en del i utgifterna i t.ex. Elen och Livsmedel. Jag skrev en ungefärlig inkomst på Patriks "lön" (Det vi får av soc) och fyllde i min FP och barnbidrag m.m...


image44


Vi får lixom 3316 kr över i månaden! Trots att jag överdrev i utgifterna!!
Tensen kan/ska vi ju lämna tillbaka så det blir en 100:ing mer...

Men hallå! Vart tar pengarna vägen?
Jag försöker göra matlista vecka för vecka. men Patrik är för lat för att laga den mat jag skrivit upp eller vägrar kolla i kokboken hur man gör.. Eller så "tycker han inte om" så hela j*a listan blir förstörd!! *Ät vad somserveras ffs!!*

Här anstränger jag mig för att vi ska få vår ekonomi att gå ihop men ändå funkar inget som det ska... Jag skulle behöva gå en sån där kurs.... Undrar vart dom har det nånstans???

Ne nu sk jag göra frukost till mig och Tindra eftersom Patrik inte orkar/tänker på att hon behöver äta annat än välling.... Och han klagade på dom på "unga mödrar"....
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

åh! det där skulle pernilla skicka till mig förut! kan du skicka de? ja måste få ordning på allt!

2008-04-16 @ 10:48:39
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: mormor

Älskling! Drömmar ska man ha hela livet!!! En del tar bara lite längre tid och man måste kanske ändra riktning mitt i, men ge upp nu ska du INTE!! Du har många år kvar, vill man tillräckligt mycket så blir det som man vill, Patrik kommer inte alltid att vara i vägen... Älskar dej, puss

2008-04-16 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0