Yoshi!!

Pratade lite om hästar med Linda på msn idag och så kom vi in på "våra älsklingshästar"! Och jag sa att min absoluta favvo var en häst på sklolan som heter Yoshi!
Och så säger hon att hon känner honom och har ridit honom och att han står på Östermalms ridskola!! I en pytteliten spilta och knappt någon hage....
Och att han bli halt titt som tätt... Stackars lilla älskade Yoshi...

Hade jag haft råd hade jag köpt honom... Hos Linda får jag stallplats gratis säger hon! hehe! Behöver bara betala för foder, strö och hovslagare! Men det blir ju ändå en del pengar och tid...

image43 
Såhär ser han ut!


Han är E: Eighty Eight Keys xx <---- *Länk* Han är född 1993. MammanHeter Hanny! Hon är halvblod! Och farfar heter Jopal.<-- *Länk*

Ååh vad jag saknar honom.. Han var så mysig... Även om han kanske var en fjolla ibland när man red honom! haha! Blev rädd för sin egen skugga! haha! Men han var suuuper mysig att pussas å kramas med i boxen! Och han hoppar som en.. Jag vet inte vad! hihi!

Jag och Linda (Hon har lovat!) ska åka och hälsa på honom sen när hon slutat skolan!! Kanske jag hästnappar honom!! hehe!

OJ! vad tiden gick! Nu måste jag sova !Upp tidigt i morgon (Eller ja, samma tid som alltid! haha!)
BYE!

Kommentarer
Postat av: M

Så fin!

2008-04-17 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0