So long ago....







Ögonen är själens spegel...


Bilderna är ritade av mig och får endast användas av mig!
Jag har upphovsrätten till denna bild och bara jag.

Att bryta mot upphovsrätten kan leda till att man döms till böter och/eller fängelse i max 2 år. Hur stor böter man får beror givetvis på hur grovt brottet varit, fast lagen säger att "den som utnyttjar ett verk ska gälda ersättning utgörande skäligt vederlag för utnyttjandet". Har brottet dessutom begåtts med avsikt eller med grov oaktsamhet så ska bötesbeloppet inte bara omfatta vederlaget för utnyttjandet, utan även omfatta ersättning för lidande eller annan skada.



Jag ska bli "dagmatte" kanske! *Woho*
En liten shetland sheepdog valpis kanske kommer till mig på dagtid snart!

Jag ska även uppdatera om Tindras framsteg hade jag tänkt!
Hon kan:

  • Sitta.
  • Krypa.
  • Resa sig till stående med stöd.
  • Gå med stöd och runt bord o.s.v.
  • Klappa händerna.
  • Peka.
  • Säga mamma och "va"? haha!
  • Stå på knä.
  • Och mycket mer sånna där småsaker som man bara kommer på när man ser henne göra dom! ;)
Mer att berätta då....?
Rider fortfarande! Nadja och Ini 3 dagar i veckan!
Saknar mina vänner i Uppsala och att bo där!
Jobbar då och då på Hennes & Mauritz i Norrtälje!
Börjar bli sinnessjuk?
Har vart på gröna lund!
Har blivit attackerad av en knarkarkärring på Heron City efter att ha sett "Sex and the city" på bio!
Ska börja ta körkort/lektioner/övningsköra!
Är lika hypokondrisk som vanligt!

Det var nog allt jag kunde komma på!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

vad gjorde knarkaren? åh vad kul att du ska börja med körkortet. :)

2008-08-08 @ 23:06:31
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

vilken jäkla dåre! på din mammas bil eller vems? ja, det kostar ju en del som sagt. men hur mkt jobbar du på HM då?

2008-08-09 @ 10:28:09
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

japan? aha, där har min hovslagare varit. :p konstaterade precis att det var du som kommenterat, men glömt skriva namn.

2008-08-09 @ 10:31:05
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Amandah

Åh grönaaan :P

2008-08-09 @ 17:40:10
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0