5.55...

..Väckte Tindra mig i morse... *Gäsp*
Vet inte varför hon börjat vakna så tidigt nu.. Förr sov hon till 8.00 så vi var tvugna att väcka henne!
Idag är det studiebesök på dagis! Ska bli kul!
Jag kommer sakna att jobba på förskola som bara den när jag kommer dit! Jag tror att det är vad jag är menad för? Men jag måste ju göra klart min utbildning för att få jobb och 1: Min utbildning finns inte i Norrtälje längre (tror jag iaf!) och 2: jag har inte råd att plugga!

Och nu kommer det bli ännu mer knapert... P.g.a ändrade familjeförhållanden, nerdragningar på jobbet och fler utgifter....
Vet inte hur tusan jag ska klara mig.. Men jag har ju min familj som jag VET ställer upp till 100% för mig! *Tack*

I värsta fall får jag väl skaffa mig ett jobb på förskola ändå? Det är ju bra tider iaf, men sämre lön.. Men det är fruktansvärt roligt! Jag älskar barn! Men då får det ju bli en annan förskola, som inte Tindra går på.. För det får man ju inte....

Min förkylning vill inte ge sig heller... 2:a veckan nu.... Eller ja, jag går in i den 3:e.... Hostan är värre, mer slemmig.... Och snorar gör jag mer än någonsin! Jag har ont i lungorna och rosslar som fan...
Men jag har inte råd att vara hemma från jobbet och bli frisk... Så jag måste jobba och hoppas på att det försvinner snart...
Dessutom tror jag att jag är på väg att få öroninflammation oxå! Jag får ständigt lock för öronen och när det släpper så gör det skit ont!

Nu måste jag göra mig i ordning för dagen.. Mycket smink så att man inte ser hur dåligt jag mår...

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0