Dagis!

Besöket på dagis gick bra!
Tindra trivdes som fisken i vattnet! hihi! Några av de lite större barnen puttades med Tindra och en gång ramlade hon hårt in i väggen! Men fröknarna sa till dem (Och jag!) så slutade de puttas och lekte med henne istället!
Sen vart Tindra jäääääääätte trött och gnällde och grinade och ville inte alls vara med längre... Så vi packade ihop och gick till Coop istället!
Vi var ju trots allt där i nästan 2 timmar!

Hon kommer gå på samma avdelning som sin syssling! Min kusins lilla dotter! Kul! :)

På Coop somnade Tindra tillslut efter att ha fått en banan att tugga på... Men jag var tvungen att väcka henne för hon hade somnat med banan i munnen, så jag fick ta ut det! Då vart hon lite arg, men somnade ganska snabbt igen!
Nu ligger hon i vagnen och sover!

Idag är jag ledig som sagt var! och även i morgon Sen börjar mitt låååånga arbetspass på 8 dagar i sträck!! varav 2 helgdagar.... Bra pengar, men inte så kul att jobba så många dagar i sträck! Vill ju leka med Tindra lite oxå och när jag kommer hem fån jobbet har jag oftast så ont i knät om jag jobbat några dagar i sträck och då kan jag inte sitta på golvet å leka.. :( Inte länge iaf...
Men men jag måste jobba på som en galning nu och försöka spara så mkt pengar jag kan!

Nu ska jag äta lite!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Arbetsnarkoman som jag varit periodvis..

2008-12-09 @ 00:14:30
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0