Du lever bara en gång...

Julmiddagen i fredags var helt underbart kul!
God mat och gott dricka! Men det bästa av allt var nog sällskapet! ;)
Jag älskar mina arbetskamrater! Och jag tycker att det är jätte kul att lyssna på Tommys historier! haha! Och guuuuuuuu'  vad han pratar när han dricker! haha! Men det var kul ändå! ;)

Lördagen var det fart på jobbet! Massa kunder och mycket att göra! Skönt som bara den! ;) Man glömmer att tänka.... Jätte trevligt för en gångs skull! Men det var en bra dag iaf!

Idag var det lite segare på jobbet, men vad kan man förvänta sig på en söndag liksom? Det var ändå ganska mycket folk för en söndag! Och systemet i kassa som visar hur mycket vi fått in under dagen visade fel så vi har ingen aning om hur mycket vi sålde för idag... Men det var säkert bra! ;)


Jaha... Så nu bor man själv oxå.. Läskigt!
Men man lever bara en gång och man måste våga ta klivet nån gång!
Jag vet inte riktigt säkert vad jag vill få ut av det här för min egen skull.. Men det kommer jag säkert på under tiden!?

Nu börjar kännslorna iaf landa... Allt städande, pillande och petande överallt har liksom vart min "täckmantel" som dolt mina riktiga kännslor... Jag ska ta ett bad nu och tvätta håret, hann ju inte det igår....
Och fundera lite...

BYE!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Ibland kanske det är bäst att vara själv, iaf att prova om man är osäker på vad man vill..

Hur har ni tänkt göra med Tindra? Jag bor ju inte med min dotters pappa, så jag undrar hur andra tänker o planerar.. Du behöver ju inte svara om du inte vill såklart. Hoppas allt klarnar lite för dig. Kram

2008-12-14 @ 21:44:25
URL: http://elliaurore.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vilken bra lösning =)

2008-12-14 @ 22:33:04
URL: http://elliaurore.blogg.se/
Postat av: sagasmamma

du är stark, vet du det? väldigt modigt av dig att ta detta steg, men jag antar att det var välbehövligt. man har ju läst mellan raderna flera ggr i dn blogg & jag beundrar dig. du kommer klara det här. du & Tindra :) kram

2008-12-14 @ 22:36:54
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Känner du dig jätte ensam så är jag bara ett telefonsamtal/SMS bort! Du är välkommen hit på nyår också om du och Tindra vill de men jag ska ju jobba den 1a så de kanske inte blir så kul för er. Puss

2008-12-14 @ 22:43:38
URL: http://jerseyko.blogg.sre
Postat av: Kim

Ja, man blir ju galen av att gå på ikea utan att handla! :p Så hur känns det att ha mer utrymme nu då?

2008-12-15 @ 09:39:16
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0