Host host host!

Igår var jag över till Madde en stund! Det var kul! Vi pratade lite gamla minnen och och annat!
Jag passade även på att hämta hem mina vita kängor som stått där i typ 2 år! haha!

Pratade med min söta Ida i telefonen på vägen till Madde oxå! Det är såååå skönt att jag "hittat" mina vänner igen och att de stöttar mig så mycket! *love*

Var å hälsade på hos farfar och morfar igår oxå! Det var fint med alla tända ljus, även om min krans till farfar var lite förstörd... :( Men jag får köpa en fin i gran sen och lägga där istället!
Hos morfar hade farmor gjort det jätte fint med en fin lykta!

Idag är sista dagen ledigt på 8 dagar.. Vet inte vad jag ska hitta på idag!
Min hosta blir inte bättre och i morse tog jag lite Mollipect (Hostmedicin) och hoppas att den ska hjälpa! Patrik har oxå börjat hosta nu så han får väl ta lite han oxå!
Bara inte Tindra blir sjuk!!

Det är lite jobbigt här just nu, så om jag glömmer att höra av mig till någon får jag be om ursekt! Hör gärna av er till mig för det skulle jag nog behöva! Prata om lite annat än det som sker just nu skulle vara skönt....

Nu ska jag leka med Tindra ett tag!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0