"Lilla julafton"

Bara 7 dagar kvar! Sen är det "lilla julafton" hos mormor!
Då ska jag få en rolig julklapp förhoppningsvis! ;)

Tog upp Tindra 06.22 i morse och hon har sovit jätte dåligt i natt! Vaknat flera gånger och en gång var hon nästan tröstlös! Men när hon fick komma och sova mellan oss och hålla i min hand somnade hon om tillslut och jag bar över henne till hennes säng!
Det är tänder på G nu nämligen....

Nu står hon i soffan och kollar på Teletubbies!
Hjärndött barnprogram altså!! Och så sliter hon lite i Tarzan, men han verkar inte ha så mkt emot det! haha! Knäppa katt! Ceacar blir jätte arg bara Tindra tar liiiite för hårt i honom medan Tarzan typ gillar det!? haha!

Nu har jag börjat knarka hostmedicin! Nu ska jag bli frisk! Orkar inte med en vecka till med snor och hosta! Det har redan gått 2 veckor liksom!! Det tar så på krafterna och jag är trött jämt!! Inge kul på jobbet liksom att gå runt å gäspa, hosta och snora om vartannat!
Igår frågade Nina varför jag såg så trött ut.... Och då hade jag ändå sovit bra på natten och var utvilad! Men jag sa som det var, jag har vart förkyld i 2 veckor, och hon har typ oxå vart det så hon förstod....

Nu ska jag börja göra mig i ordning för nu ringde väckarklockan!
Have a perfekt day!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Minns så väl när Milton dog, det stod i alla tidningar, var hyllnings program på tv och hela världens hästfolk sörjde.



Du svarade aldrig på min kommentar om Ikea. ;)

2008-12-11 @ 13:17:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ela

Åå, jag avskyr Teletubbies, tycker dom är läbbiga,har tom haft mardrömmar om dom :D

2008-12-11 @ 16:56:21
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0