London is calling....

Jaha då har man jobbat en dag till och sjuk som fan är jag oxå! Börjar nästan tro att det är influensa eller typ lunginflammation!! Får fråga doktorn i morgon! Ska ju kolla mitt knä då ju....

Ja ja dör jag så dör jag... Just nu vill jag bara dö för jag mår så dåligt på alla sätt och vis! Sjuk och jävlig + alla mina "problem"... Men ett av "problemen" har jag lagt åt sidan så länge tills resten löser sig.... Sen kan jag börja nysta i det problemet! Om det ens kommer bli något nystande eller problem det återstår att se....

Klockan är 00.05 just nu och jag är inte ens trött.. Jag har inte ätit ordentligt på minst 4 dagar och har gått ner 3 kg i vikt.... Jag BORDE vara död eller åtminstone TRÖTT!!
Men med så många tankar surrandes i skallen så blir man ju mer galen än trött....

Nej jag måste väl kanske gå å lägga mig ändå då.. Och hosta sönder mina lungor och smitta ner min älskade Tindra... :( Hoppas verkligen inte hon blir sjuk!!
Ja ja.. natti natti... if you care.....

BYE!

Kolla in den här!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Låt det inte bli till en ond cirkel bara.

2008-12-05 @ 09:56:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0