Mama! Shopping shopping!

Oj sicken dag!
Började med att Madde hörde av sig på Msn och frågade om vi ville ta en vända i byn med henne! Klart som fan! hellre det än att sitta här hemma och ruttna!
Trots att alla butiker i byn inte är öppna på söndagar *Skithåla* så hittade vi några roliga saker!

 

Så här ska fixas inför nyår!

Hittade även dessa snygga läs-glasögon!!

 

JAG är väl inte riktigt lika snygg dock! haha!

Efter vår hårda shoppingtur så var vi tvugna att fika! En Cola, en thé och en äckligt sötsliskig kaka till mig, en lussebulle och äppeljuice till Tindra och Madde åt en smörgås och appelsinjuice!
Intressant va? haha!

 

Vännen och Dotra Mi!

Sen var det dags att gå hem till min kära mamma! Hon skulle bjuda oss på middag! Det vart potatisgratäng och fläskfilé! Mumsigt värre!

När vi satt oss och börjat äta så hörde vi ett konstigt ljud från granen... Ja men då var ju katten där och klättrade!

 

Dumma katt... Haha! Men söt är hon i alla fall!
Synd att hon inte vill vara vän med mina små kisar!

Vi gick ifrån mamma ganska sent.. Kom hem efter nio på kvällen... Kom på att jag hade glömt köpa välling!! PANIK! Men det fanns så det räckte till en "god natt drink" och sen fick hon lite saft istället för en portion till... Sen somnade hon sött kramandes med flaskan! hihi!

Fy fan vad bra jag ser nu med mina glasögon! Snygga är som ju oxå! Ville eg ha ett par röda som jag såg hos optikern, men det var lite dyra för att jag ska ha dem.. Inge bra med små klåfingriga, kladdiga barnfingrar och klantiga, slarviga mig! haha!

 

Nej nu fryser jag snart ihjäl här hemma! Fortfarande 18 grader.... Kräva hyressänkning?

BYE!


Kommentarer
Postat av: Kim

Söt kisse!

2009-01-02 @ 12:49:52
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0