Önska kostar ingenting...

Idag var det lungt på jobbet!
Vi hade öppet till 19.00 och har det hela veckan nu! Men ingen verkar veta det än för vi hade typ 2 kunder på en timma! men det var ganska skönt ändå, för nu är alla förkylda! Aaron har oxå blitt förkyld nu och  Tessan har ont i bihålorna och fick gå till äckelgubben i hälsokostaffären! haha!

Gick upp till flygfältet och hämtade Tintin efter jobbet! Sen bar det av hem till "morfar" Bosse! Fick lite mat! Det var snällt! Tack så mycket! Sen busade Tindra runt som en galning ett tag och sen kom även mamma hem! Tindra visade sin nya "grej" hihi! Men säger: Stampa! så stampar hon! hihi! Som en dresserad häst! haha!
Och så kan man säga: Stampa Stampa Stampa... Och så stampar hon massor! hahahahaha! Söta unge!

Kom hem vid halv 10 kanske så det vart bums i säng med Tindra!
Nu ska jag sätta upp lite gardiner som jag fick/fått låna av mamma! Kommer nog bli fint här om jag bara får ett nytt, passande Tv-bord och får ut en säng här istället så Tintin kan få eget rum!

Pernilla skrev en önskelista på sin blogg, så jag fick lust att göra det samma! ^^,

  • Tv-bord
  • V-rums lampa (Ingen som hänger!)
  • Golvlampa
  • V-rumsmatta
  • Stekpanna
  • Blåa badlakan och gästhandduk/ar
  • Stereo med CD spelare
  • Tavlor och nån som hänger upp dom!
  • En större TV!
  • Slevar, vispar och annat köksligt
  • Köksgardiner
  • Hallmatta
  • Tuch(Stavas?)pennor!!
  • Körkortspengar
  • IKEA presentkort (Så jag kan köpa allt jag vill ha?)
  • Och någon som kommer och städar hos mig ett par dagar i veckan.....
För patrik har slutat städa efter sig bara för att han inte bor här längre.... :/

Nej nu ska jag sätta upp lite gardiner! Önska mig lycka till!!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Har han varit där och stökat till så får han väl faktiskt städa efter sig!?

2008-12-16 @ 09:52:33
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Bosse

Du e alltid välkommen!

2008-12-17 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0