Rubrik?

Glömde ju berätta igår att jag sydde 3 par jeans till 2 kunder!! Mina första "riktiga" jeans! Och jag fick massor med beröm och det känndes bra! :) Jag älskar mitt jobb!

Idag på min lediga dag har jag busat med Tintin på morgnen, sen klädde vi på oss och vandrade ner på stan! Mötte upp min mamma och handlade lite på H&M! Köpte julklappar till Tindra och till mig själv! Bl.a en flytande kajal! Har velat ha en sån jätte länge, men har aldrig tagit mig tid att köpa en....
Ska testa den i morgn! ;)

Sen åt vi lunch hemma hos mamma innan vi gick till Coop och handlade! Det vart lite godis, en påse Gott och Blandat och en Cola... Men annars var jag duktig och köpte bra och billig mat! Inget färdigt tjafs!

Sen hemma så satte jag och Tindra oss i soffan och mös! Riktigt gosig var hon! Ett tag iaf tills hon ledsnade och sprang runt och skrek och härjade! Sen satte jag på lite musik och då stog hon och snurrade runt runt runt tills hon ramlade! hahaha! Sen headbanagde hon oxå! Söta stumpan! Vi dansade lite och busade på golvet (Som för övrigt är iskallt!) tills hon började bli gnällig och hungrig! Så jag fixade lite gräddstuvad pytt i panna och en pepparkaka till efterrätt!

Satt och sms:ade med vänner och det var trevligt!! ;)
Sen efter att Tindra lagt sig för kvällen ringde även Ida och vi bestämde att jag ska ta med Tindra och komma dit i morgon över dagen! Vi ska shoppa lite! ;) Eller iaf jag! Har en bestämd sak jag vill ha....
Ska höra om Pernilla är ledig och vill komma med in!

"MILF'arna intar staden!"

Hahaha!
Nej men nu ska jag nog ta ett bad och äta lite glass, sen ska jag gå och lägga mig!
Men det känns som jag har glömt något.... Något jag skulle skriva om.. Ja ja det kommer väl sen!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Har du läst någon utav böckerna för Tindra än? :p

2009-01-02 @ 12:39:43
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0