SHIT!!!!

Hur fan kan elräkningen ligga på 777 kr!?!?!? Altså, när vi flyttade in här låg den på kanske 360-400 kr! MAX!
Och så säger de att elen blivit billigare!
Måste fan ringa N-E energi och fråga om det är något fel!? För 777 kr i månaden är ju typ vad ett stor hus drar! Eller nåt.... Mycket är det iaf för en liten 2:a! Visserligen har de senaste legat på runt 700 kr, men ändå! Nånting måste ju vara trasigt eller nåt?

Idag gick tiden längsamt på jobbet, men inte så långsamt att man inte stod ut! Längtade hem till Tindra mest...
Jag undrar när han ska flytta oxå... Hoppas han gör det innan söndag, så hinner jag fixa alla saker jag måste fixa på söndag.. Jag är ju fullbokad i 2 veckor framåt nu! Och söndag är mamma ledig tror jag så hon kan ta Tindra då så jag kan få ordning på allt här hemma! Söndag är det ju bara till 16.15 jag jobbar så då har jag lite tid att städa och flytta i ordning lite saker!

Den 18:e är det "lilla julafton" som sagt! Hoppas Tindra gillar sina julklappar! Själv måste jag handla mina i sista sekunden, men det hon ska få av mig är något som jag vet inte kommer ta slut i första taget! Jag hoppas jag får fina presenter oxå! ;) Jag vet iaf en jag kommer att få! hehe!

Jag vill färga håret igen! Vet bara inte vilken färg! Jag trivdes inte så bra i det röda.... Vet inte varför jag väljer rött jämt när jag vet att jag inte passar i det!?
Det bruna var ju fint, men det är lite tråkigt..... Men ja, det får väl bli brunt igen! Det blir kanske en finare nyans med det röda under? Eller så blir det totalt miswslyckat! Who knows?

Ja jag ser iaf fram emot nästa vecka! ;)
Nu är jag kissnödig och ska snart sova! Man blir trött av att knarka hostmedicin.... haha!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kolla elavtalet, om du har tillsvidare så är elen mycket dyrare än om man har ett avtal.

2008-12-11 @ 20:40:42
URL: http://jerseyko.blogg.sre
Postat av: Johanna

Vem ska flytta? o_O

2008-12-14 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0