GOTT NYTT ÅR!!

GOTT NYTT ÅR ALLA!!

Mitt 2008, ja vad kan man säga?
Jag minns inte ens halva! haha! Början av 2008 är som ett enda blur för mig! Kanske för att jag mådde så dåligt då... Inget man vill minnas kanske!?

Men saker jag minns är:

  • Tindras första Nyårsafton 2007/2008
  • Tindras första tand/tänder
  • Kärnan-tiden
  • Tindras första midsommarafton
  • Sirkku
  • Hästarna
  • Casper
  • Vännerna
  • Landet
  • Tiden med familjen
  • Buskörning
  • Fester
  • Tindras första steg
  • Nya jobbet
  • Julafton 2008
Sen är det lite mindre glada minnen oxå, men det är inget som jag vill tänka på nu!

Nu kommer det ett nytt år, med nya minnen och upplevelser!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0