Tick..... tack... Tick.... tack....

Idag har tiden gått så långsamt att hade den gått långsammare hade den stått stilla!!!!
Jag var suuuper trött och ville bara stoppa huvudet i en hink med isvatten för att vakna till!!
men det gick ändå ganska bra.. Inte mycket att göra idag bara...

Det är bara i morgon kvar till 19.00 sen är jag ledig i två dagar! Ska bli skönt efter 8 dagars härligt arbetande! ;) Jag älskar faktiskt mitt jobb!! ^^,
Även om drömjobbet är något helt annat, men det här är det bästa jag kan få! Med underbaraste erbetskamrater och bästa cheferna!

Jag kom hem och det var städat hemma! Det var väldigt snällt gjort! Ville eg. bara att han skulle plocka undan lite efter sig som han dragit fram förut, men så städade han allt istället och det var väldigt snällt gjort!
I natt ska han sova här oxå... Han bara antog att det gick bra... Men efter att han "frågat så snällt" så ja visst.. Bara han inte gör det till en vana bara för att det är jobbigt att gå fram och tillbaka till flygfältet....
Hoppas han hittar eget snart, för sin egen och Tindras skull!

Tindra tog ett bad med Patrik efter maten! Och när jag tog upp henne så skrek hon: mela mela mela mela! hahaha! Undrar om det betyder mera? Sötnosen!


Bjuder på en badbild från i höstas! hihi!
Såhär glad blir hon när man tar upp henne!
Min lilla badfia! hihi!


Jaha nu är mormor förkyld oxå så jag vet inte om det blir en "lilla julafton".... Det märks i morgon....
Jag ska tvätta oxå på fredag för det behövs!
Julklappar verkar det inte bli några i år för jag får lön den 23:e och jag jobbar då så jag kommer inte hinna handla då.... Får ju visserligen barnbidraget den 20:e men den måste jag handla mat för! För vi har bara pasta, potatis och en j*a massa korv hemma!! Och såser av dess olika slag....
Och inte ett öre har jag kvar..... *Gråter*
Vill ju inte låna pengar av Tindra heller.... Det är ju hennes pengar!!

Men det löser sig nog... Måste räkna lite på hur inkompst och utgifter kommer gå ihop... Jag hatar att vara vuxen.....

Nej nu ska jag deppa lite....

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Har du sparkonto till Tindra? :) Jag har minus på mina konton. Lyckades byta bort halva mitt pass den 23e så ja hinner handla julklappar innan jag börjar på kvällen. :)

2008-12-16 @ 22:46:51
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ela

Å, jag vet huyr det är, den här månaden har vart skitdålig för oss me..Grattis til jobbet iaf :)

2008-12-17 @ 09:10:26
URL: http://karateelixx.bolgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0