Nyår..

Nyårsafton kan ta sig där bak! Jag tänker sitta hemma ensam och supa skallen av mig framför något dåligt program på tv och sen lägga mig ensam i sängen och gråta...
Och han får fanimig ta Tindra hos sig för det är MIN lägenhet och jag vill inte att han ska vara här på nyår....

Det verkar inte hända då mkt på nyår, alla vill göra nånting, men ingen vet vad och ingen tar tag i saken... Och när jag gjorde det ville ingen vara med ändå.. Kul, känns uppskattat....
Om ingen ändå ska göra något så kan de väl !Inte göra något" med/hos mig?

Eller är det bara så att ingen vill ha med mig eller vara med mig? Antagligen....

Fan vad deppig jag är... Kan ingen bara skjuta mig?

De enda som riktig ställer upp för mig är Pernilla och Ida! Mina älsklingar!
Och min söta familj såklart! (Inte Patrik inräknad!)
Jag älskar er alla!

Jag önskar att jag hade chips så jag kunde tröstäta... Men jag var för upprörd när jag gick från jobbet idag så jag glömde köpa det och sen tänkte jag be pappa åka, men så har han tappat sin mobil och säger att jag kan ringa till Mias mobil! men den är ju AVSTÄNGD!! Så hur fan ska jag kunna nå honom då?!?!?

Pratar med pappa nu! han kunde inte köra för han deppar efter att han inte vunnit på hästarna (igen..) och hade druckit! ;)
Ska ringa lillebror, han har jouren på jobbet så han har iaf inte druckit! kanske kan muta honom till att handla chips åt mig! ;)

BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är fortfarande välkommen hem till oss på nyår. Tindra får åka med om hon vill. Ni får eget rum och badrum.

Resan hit och hem går alltid att fixa.



Puss

2008-12-27 @ 22:23:35
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: sandra karlsson

Nemen.. vad är det som hänt ? :( kram

2008-12-27 @ 22:25:40
URL: http://saandraa83.myblogg.se
Postat av: Kim

Jag jobbade nyår, och dagen efter. Blev bara lugnt med middag hos mamma, höll på att somna vid 23. Haha, tröttmössa!

2009-01-02 @ 12:47:14
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0