Like a puppet on a string....

Jahopp.. så har den ekonomiska krisen hunnit ifatt mig oxå....
Fick se mitt schema idag från v:3 t.o.m 13.. Inte kul kan jag säga!!
Ca 2-3 dagar i veckan ledigt och aldrig en hel dag! Bara typ 11-18 eller 11-17.... Kul lön man får då liksom.....
Dessutom har jag skulden till CSN på 600 kr i månaden + fackavgiften utöver hyran, elen och internet att betala...

Blir väl antagligen så att jag får säga upp internet och facket och dra ner på allt skoj som min obligatoriska kogkväll en gång i månaden med mina vänner.... och allt godis, kläder och allt annat onödigt....
För flytta till en etta tänker jag inte!! Det är trångt nog som det är!!

Jag kan tänka mig en inneboende (En vän!! Någon jag känner!!) som kanske vill dela hyran och elen med mig och som står ut med lilla stökiga jag och busiga Tindra! hihi!
Eller så flyttar jag hem till Ida i Uppsala!
Är lite rädd bara att vi ska gå varandra på nerverna om vi bor ihop för länge... Vi vart ju osams förut och det vill jag aldrig i hela mitt liv uppleva igen!! Jag har aldrig vart så ledsen som jag var då....

Sitter och små kollar på dokumentären om den gravida killen! Jag blir tårögd när jag hör allt han får utstå stackarn.. Hot, slagord... Allt han och hans fru ville var att få ha ett barn tillsammans och hela världen går emot dem....

Är lite kännslig just nu.... Det kommer bli en tuff tid framöver...
Berättade förresten för Tommy idag och han försökte muntra upp mig med ett roligt mms! haha! Kan man ha en bättre chef? ;)


"Puppet On A String"

Like a puppet on a string you hold on tight
You hold on tight like a puppet on a string
Like a puppet on a string you hold on tight
You hold on tight, you hold on tight

Got your education from just hangin' around
You got your brain from a hole in the ground
You come up, look around, for a will of your own
But you're mine yeahhhhh

Like a puppet on a string [x4]

With porcelain eyes and the mind of a monkey
Rode into town on the back of what looked like a dead donkey
So I do, to you, what a puppet master would do
Can you tell? Yeahhhh!!!

Like a pupper on a string
Like a puppet on a string
Like a puppet on a string
Just like a puppet on a string
Like a puppet on a string
Like a puppet on a string
Like a puppet on a string

Got your education from just hangin' around
You got your brain from a hole in the ground
You come up, look around, for a will of your own
But you're mine yeahhhhh

Like a puppet on a string you hold on tight
You hold on tight like a puppet on a string
Like a puppet on a string you hold on tight
You hold on tight, you hold on tight
Like a puppet on a string you hold on tight
You hold on tight like a puppet on a string
Like a puppet on a string you hold on tight
You hold on tight, you hold on tight


Nej nu ska jag slänga mig på soffan och kolla klart på dokumentären!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Gulligt av chefen! Varför får du ej jobba mer?

2009-01-02 @ 12:37:22
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0