My Sacrifice!

Nu börjar känna igen mig själv.. Den gamla jag! Innan Patrik.... Efter Stampe (Eller i slutet av Stampe...)...
Jag kände det medan jag färgade håret idag... jag funderade lite undertiden och kom fram till att jag faktiskt är 23 år gammal! Inte 83 som jag brukar känna mig- och bete mig som!
Jag MÅSTE inte vara vuxen jämt! Visserligen har jag barn, men jag är nog inte den enda mamma som vill ut och festa och hitta på roliga saker!? Jag menar, jag är inte ute så ofta och festar... Jag är liksom ledig var 5:e helg och det  plir i princip den helgen jag är ute....
Men nu menar jag inte att man bara måste festa jämt! Man kan resa, åka på kryssningar, hänga med vännerna m.m. och utan att dricka alkohol!

Gamla jag... Den gamla Therese som tyckte att hon åtminstone var lite snygg ibland! ;) Och som mådde bra med sig själv (Förutom de "vanliga" skavankerna!) och hade bättre självförtroende....
Nu är jag på väg tillbaka!!

Hello my friend we meet again! Its been a while, where should we begin? Feels like forever!

Hehe...
I morgon är det jobb igen! Good money! ;)
Nu ska jag laga mat åt slashaken och min älskling! Tindra altså! ;)

BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag måste nog leta upp bilden på dig, iförd pyamas, röd peruk sittandes i sängen på elevhemmet och kramar min stora gosehund! De var tider ;)

2008-12-05 @ 21:31:25
URL: http://jerseyko.blogg.sre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0