You're obsessed that's how it goes....

Jaha så har man vart hos doktorn och kollat knät då... Men kan ju säga att jag har slängt 140 kr i sjön...
"Ja det är inget fel på det, det gör bara ont ändå" Jaha tack.. och vad ska ja ta mot det då? "Alvedon eller voltaren salva (Som han inte ens hade hört talas om verkade det som!!)"
Alvedon funkar inte för mig.. Jag har provat alvedon och Voltaren salva, men salvan dämpar bara det onda, det tar inte bort det!

Och när han kände igenom knäet så knakade det flera gånger, eller ja iaf minst 2, och ha sa inte att jag skulle säga till om det gjorde ont.. Han bara klämde och sa "jaha det gjorde inte ont nej"... vad ska jag säga? JO!!
Men men... Skulle det bli värre skulle jag komma igen, men då kommer de ju bara säga samma sak.....

Jag kunde inte fråga om förkylningen heller för han verkade vara någon slags expert på typ leder och sånt... Dessutom var han förkyld själv, så jag tror det är sånna tider!
Men fy vad det kliar PÅ halsen och bröstkorgen! Och jag är så öm i halsen efter att ha hostat.... Och jag har ont i lungorna men det beror nog på att jag hostar så hårt....

Ska iaf vila idag och hoppas på att bli frisk snart....

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0