Alla hjärtans Blogg!?

Efter ett litet "samtal" i förrgår natt så trode jag att gårdagen skulle bli sunk!
Jag hade bestämt träff med lillebror! Vi skulle äta lunch tillsammans! Vi träffas ju nästan aldrig och jag saknar ju honom ju!
Så jag och TinTin packade ihop oss och gick ner på stan och mötte Nicke!
Vi gick till Dejvan och åt en varsin "Dagens", han åt nån fläskrätt och jag åt tonfisksallad!

Efter ett tag vaknade Tindra i vagnen oxå så hon fick sitta med oss på egen stol (barnstol!!) och satt nöjt och tuggade på sin sångbok! hihi!
Efter maten gick vi till IcaKryddan och hämtade ut lillebrors nya tangentbord som han köpt! och när vi kom ut därifrån blåste det typ storm!! Förvånad Från blå himmel och sol till storm på typ 20 min!!

Träffade Henke där oxå och han sållskapade med oss en bit på stan! Jag var in på garderoben och köpte ett par jeans (Mina passar inte längre! Gråter) för 80:-!! Billigt som tusan! men det fanns typ bara stl 27 kvar! vem f*n har stl 27?? Förvånad Annorektiker?

Sen började det blåsa som tusan så vi gick hem efter att Nicke vart inne på Åhléns!

När Patrik kom hem från gymmet nån timma senare så satt jag på golvet med Tindra i hoppgungan och busade! och Patrik kom och gav mig en ros! Trots att jag sagt att jag inte ville fira alla -ans dag så hade han köpt en ros och middag åt oss!
Lövbiff med potatisklyftor, vitlökssmör och sås! Det var gott! Och han spelade inte på hela dagen!!!! Förvånad

Så jag trode att idag skulle bli lika bra! men icke.. Den började bra.. Men han kunde inte hålla sig och satte sig och spelade ändå...
Ja ja...

Tindra sov 23.00 - 08.00 i natt! Fast vaknade vid halv-7, 7 och halv-8 och ville ha nappen innan hon vaknade vid 8 och var hungrig! Men hon var glad och busig iaf!
Så vi har busat nästan hela dagen idag! Först på lakmattan! Där övade vi på att krypa! det går med bakdelen, men inte framdelen! Men hon har ju några månader på sig att öva! Sen har vi läst böcker och "pekat" och sjungit sånger (jag sjöng, hon kollade på tv! haha!)! och såklart busat i allmänhet! Min lilla gosfia! Hon börjar bli lite väl mammig nu... Hoppas hon inte bli sådär extrem så inte Patrik kan ha henne...

Vart förresten uppringd från ett av mina jobb i morse! Förvånad Dom undrade om jag ville ta ett deltidsjobb på en "matvaruaffär" här i  Norrtälje! (man får inte veta vilken förrän man säger ja!) jag sa att jag skulle tänka på det! Och jag tänker fortfarande...

Mamma sa att jag kan tacka ja och så får jag känna hur det känns och se chema och så... och det kan jag ju.. men om jag tackar ja så är risken att vi får mindre pengar än vi har nu eftersom Patrik bara får 180 kr i föräldrapening...
Så jag vet inte hur jag ska göra än... och Solveig har ju sagt att jag inte får jobba.. Eller ja, bör jobba! För Tindras skull.. men ååh.. jag oroar mig så för ekonomin och det tar så mkt energi så jag har iaf inte "tid" och ro att "knyta an" med Tindra..
Ibland undrar jag om det vart lättare utan Patrik.. Men jag älskar ju honom...
Även fast han inte gör livet mycket lättare för mig....
Ja ja vad ska man göra?

Nu ska jag gå och laga mat iaf...
BYE!

 

Tindra skrattar!!

Kommentarer
Postat av: marie

det har jag redan gjort.. kims mamma vill inte att hon flyttas. :(

2008-02-15 @ 18:45:16
URL: http://komoetmig.blogg.se
Postat av: Pernilla

Nä jag tror inte jag är gravid igen, har ju ätit mini-piller! Kanske har jag jätte mycket ägglossning *haha*

Mysigt att fira alla hjärtans dag, jag fick ingenting men åt upp en hel ask gelehjärtan (och vart sen jätte illamående)

2008-02-15 @ 23:02:03
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0